ΕΙΔΗΣΕΙΣ******

Ένας άνθρωπος που δεν προχωράει δεν αφήνει ίχνη.

RECENT POSTS

Πέμπτη 10 Μαΐου 2018

Ο Marco Ugolini κάνει τα ψώνια του «ανά χρώμα»

Η πιο συνήθης πρακτική είναι τα σούπερ μάρκετ να τοποθετούν τα προϊόντα τους ανάλογα με το είδος ή την κατηγορία που ανήκουν. Με τον ίδιο τρόπο οι πελάτες αναζητούν αυτό που τους ενδιαφέρει.
Ο σχεδιαστής Marco Ugolini, επέλεξε ένα διαφορετικό και αρκετά εκκεντρικό τρόπο για να κάνει τα ψώνια του. Επέλεξε προϊόντα όχι με βάση αυτά που τον ενδιαφέρουν, αλλά με αποκλειστικό κριτήριο το χρώμα τους ή το χρώμα της συσκευασίας.
Κατάφερε λοιπόν να δημιουργήσει καλάθια αγορών «ανά χρώμα», όπως τιτλοφορείται το έργο του.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου