ΕΙΔΗΣΕΙΣ******

Ένας άνθρωπος που δεν προχωράει δεν αφήνει ίχνη.

RECENT POSTS

Παρασκευή 14 Οκτωβρίου 2016

Η Gwyneth Paltrow στο σούπερ μάρκετ

Φορώντας ένα μαύρο διαμάντια, ψηλοτάκουνα και κοσμήματα από διαμάντια η Gwyneth Paltrow φωτογραφίζεται σε ένα σούπερ μάρκετ για το νέο τεύχος του Harper's Bazaar.
Μάλιστα σε μία από τις φωτογραφίες αφήνει την υπάλληλο με το στόμα ανοιχτό όταν φορώντας το μαγιό της και γόβες στιλέτο παίρνει από το ψυγείο ένα γάλα.
Η Gwyneth στην συνέντευξη που παραχώρησε στο περιοδικό μίλησε για τα...βαριά λόγια που της είχε πει ο πατέρας της Bruce Paltrow αμέσως μετά την κατάκτηση του Όσκαρ για την ταινία «Shakespeare In Love»:
«Ήταν μόλις είχα πάρει το Όσκαρ. Καθόμουν με τον μπαμπά μου, αισθανόμουν υπέροχα για τη ζωή μου και για ότι είχα κάνει όταν μου είπε: "Και τώρα τι; Έκανες μια τρύπα στο νερό". Απόρησα, είπα τι στο καλό. Αισθάνθηκα συντετριμμένη με την κριτική του. Όμως μετά σκέφτηκα ότι αυτό το ταρακούνημα ήταν ότι καλύτερο μου είχε συμβεί. Κατάλαβα ότι ήμουν σε λάθος δρόμο. Του είμαι τόσο ευγνώμων».
Η Gwynethυπήρξε παντρεμένη με τον τραγουδιστή των Coldplay Chris Martin με τον οποίο έχουν αποκτήσει δύο παιδιά. Η 44χρονη ηθοποιός δίνει προτεραιότητα στην ανατροφή των παιδιών και θέλει να τα κρατάει μακριά από τα φώτα της δημοσιότητας.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου