Πάνω από το 40% των προϊόντων που πουλήθηκαν στην Κίνα μέσω του Διαδικτύου πέρσι ήταν είτε απομιμήσεις είτε κακής ποιότητας, ανέφερε σήμερα Τρίτη το επίσημο πρακτορείο ειδήσεων της Κίνας Σινχουά, δίνοντας μια εικόνα της έκτασης του προβλήματος που στοιχειώνει τον γρήγορα ανερχόμενο κλάδο των διαδικτυακών πωλήσεων.
Σύμφωνα με την αναφορά, η οποία παραδόθηκε στους ανώτατους αξιωματούχους της χώρας, λιγότερο από το 59% των προϊόντων που πουλήθηκαν μέσω του διαδικτύου πέρσι ήταν αυθεντικά ή καλής ποιότητας.
Η Κίνα προσπαθεί να αλλάξει την εικόνα της ως χώρα κατασκευής παραποιημένων προϊόντων και απομιμήσεων, κάτι που αποτελεί μακροχρόνιο και μεγάλο πρόβλημα για γνωστές μάρκες που θέλουν να διεισδύσουν στην κινεζική αγορά όπως η Apple με το iPhone και η γραμμή πολυτελών προϊόντων LVMH.
Η γιγαντιαία κινεζική διαδικτυακή επιχείρηση Alibaba Group Holding έχει δώσει μάχη για να μείνει εκτός της αμερικανικής «μαύρης λίστας» προϊόντων-μαϊμού.
Στην αναφορά του, το πρακτορείο κάλεσε τις αρχές να «θεσπίσουν αυστηρότερους νόμους για το διαδικτυακό εμπόριο, να βελτιώσουν την επόπτευσή του και να ξεκαθαρίσουν τα δικαιώματα των καταναλωτών και τις ευθύνες των πωλητών».
Πρόσθεσε ότι αυτά είναι αναγκαία λόγω της αλματώδους αύξησης των διαδικτυακών πωλήσεων, κατά 40% πέρσι, ήτοι σε 2,8 τρισεκατομμύρια γιουάν (441,84 δισεκατομμύρια δολάρια).
Η Κίνα θέλει να ενδυναμώσει την προστασία των καταναλωτών που χρησιμοποιούν το Διαδίκτυο, αφού υπάρχουν αρκετές ασάφειες για το πώς μπορούν να διεκδικήσουν αποζημίωση ή ευθύνες από τους πωλητές.
Σύμφωνα με την έκθεση, πέρσι καταγράφηκαν 77.800 παράπονα καταναλωτών για τις διαδικτυακές αγορές τους, μια απότομη αύξηση κατά 356,6% από το 2013.
Σύμφωνα με την αναφορά, η οποία παραδόθηκε στους ανώτατους αξιωματούχους της χώρας, λιγότερο από το 59% των προϊόντων που πουλήθηκαν μέσω του διαδικτύου πέρσι ήταν αυθεντικά ή καλής ποιότητας.
Η Κίνα προσπαθεί να αλλάξει την εικόνα της ως χώρα κατασκευής παραποιημένων προϊόντων και απομιμήσεων, κάτι που αποτελεί μακροχρόνιο και μεγάλο πρόβλημα για γνωστές μάρκες που θέλουν να διεισδύσουν στην κινεζική αγορά όπως η Apple με το iPhone και η γραμμή πολυτελών προϊόντων LVMH.
Η γιγαντιαία κινεζική διαδικτυακή επιχείρηση Alibaba Group Holding έχει δώσει μάχη για να μείνει εκτός της αμερικανικής «μαύρης λίστας» προϊόντων-μαϊμού.
Στην αναφορά του, το πρακτορείο κάλεσε τις αρχές να «θεσπίσουν αυστηρότερους νόμους για το διαδικτυακό εμπόριο, να βελτιώσουν την επόπτευσή του και να ξεκαθαρίσουν τα δικαιώματα των καταναλωτών και τις ευθύνες των πωλητών».
Πρόσθεσε ότι αυτά είναι αναγκαία λόγω της αλματώδους αύξησης των διαδικτυακών πωλήσεων, κατά 40% πέρσι, ήτοι σε 2,8 τρισεκατομμύρια γιουάν (441,84 δισεκατομμύρια δολάρια).
Η Κίνα θέλει να ενδυναμώσει την προστασία των καταναλωτών που χρησιμοποιούν το Διαδίκτυο, αφού υπάρχουν αρκετές ασάφειες για το πώς μπορούν να διεκδικήσουν αποζημίωση ή ευθύνες από τους πωλητές.
Σύμφωνα με την έκθεση, πέρσι καταγράφηκαν 77.800 παράπονα καταναλωτών για τις διαδικτυακές αγορές τους, μια απότομη αύξηση κατά 356,6% από το 2013.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου