Τα τελευταία τρία χρόνια, ο Φιλανδός φωτογράφος Κρίστοφερ Ρελάντερ επισκέπτεται τοπία στα οποία σύχναζε όταν ήταν παιδί, απαθανατίζει εικόνες από αυτά και τις "εμφιαλώνει" μέσω της τεχνικής της διπλής έκθεσης για τις πάρει σπίτι του.
Στην πειραματική σειρά φωτογραφιών του, με τίτλο «Jarred & Displaced», συλλαμβάνει με τον φακό του διάφορα τοπία μέσα σε γυάλινα βάζα, χρησιμοποιώντας διπλή έκθεση και όχι photoshop. Οι εικόνες δεν τοποθετούνται μέσα σε πραγματικά γυάλινα βάζα. Για παράδειγμα, ένα βάζο έχει μέσα ένα δάσος της φινλανδικής υπαίθρου, ένα άλλο έχει ένα καλυμμένο με χιόνι σπίτι.
Εξομολογείται ότι ξεκίνησε αυτή τη σειρά για να επανασυνδεθεί με τα παιδικά του χρόνια: «Η ιδέα μου ήρθε όταν έμαθα ότι θα γίνω πατέρας. Πιστεύω ότι η έμπνευση προήλθε από έναν συνδυασμό νοσταλγίας και ανησυχίας. Ξαφνικά, ένιωσα τόσο μακριά τα παιδικά μου χρόνια».
«Πάντα μου άρεσε η δημιουργική τέχνη. Αλλά δεν περίμενα να το κάνω, μέσω της φωτογραφίας. Όταν, το 2008, κατατάχτηκα στους πεζοναύτες, έφτασα στο πλησιέστερο σημείο να γίνω φωτογράφος. Φωτογράφισα για ένα περιοδικό και, τελικά, ανέπτυξα πραγματικό ενδιαφέρον για τη φωτογραφία. Αλλά μόνον όταν συνειδητοποίησα ότι μπορώ να δημιουργώ τις φωτογραφίες μου αντί να παίρνω φωτογραφίες», καταλήγει.
Ο Ρελάντερ δεν χρησιμοποιεί άλμπουμ για τις φωτογραφίες του, χρησιμοποιεί βάζα.
«Πάντα μου άρεσε η δημιουργική τέχνη. Αλλά δεν περίμενα να το κάνω, μέσω της φωτογραφίας. Όταν, το 2008, κατατάχτηκα στους πεζοναύτες, έφτασα στο πλησιέστερο σημείο να γίνω φωτογράφος. Φωτογράφισα για ένα περιοδικό και, τελικά, ανέπτυξα πραγματικό ενδιαφέρον για τη φωτογραφία. Αλλά μόνον όταν συνειδητοποίησα ότι μπορώ να δημιουργώ τις φωτογραφίες μου αντί να παίρνω φωτογραφίες», καταλήγει.
Ο Ρελάντερ δεν χρησιμοποιεί άλμπουμ για τις φωτογραφίες του, χρησιμοποιεί βάζα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου