Οι λάτρεις του Cherry Sprite, της εκδοχής του δημοφιλούς αναψυκτικού με γεύση κεράσι, θα πρέπει να ευχαριστούν τα ρομπότ ή καλύτερα την τεχνολογία τεχνητής νοημοσύνης για την ύπαρξη του αγαπημένου τους ποτού. Εδώ και αρκετά χρόνια η Coca Cola Company, στην οποία ανήκει η γκάμα προϊόντων Sprite, επενδύει στην τεχνολογία τεχνητής νοημοσύνης. Ο πολυεθνικός κολοσσός επενδύει στην τεχνητή νοημοσύνη θέλοντας να κατανοήσει όσο το δυνατόν καλύτερα τις επιθυμίες και τις προτιμήσεις του καταναλωτικού κοινού.
Έτσι για λογαριασμό της Coca Cola Company κατασκευάστηκε ένας νέος τύπος αυτόματων πωλητών αναψυκτικών ποτών τα οποία ονομάστηκαν «Freestyle». Τα μηχανήματα αυτά επιτρέπουν στον πελάτη να φτιάξει εκείνος το ποτό του επιλέγοντας από περίπου 20 διαφορετικά συστατικά και γεύσεις. Στις ΗΠΑ υπάρχουν αυτή την στιγμή 40 χιλιάδες μηχανήματα Freestyle τα οποία παράγουν περίπου 14 εκατ. ποτά ημερησίως.
Όπως αναφέρει σε δημοσίευμά της η ιστοσελίδα qz.com τα μηχανήματα Freestyle… έπεισαν τα υψηλόβαθμα στελέχη της εταιρείας να δώσουν το πράσινο φως στην παραγωγή του Cherry Sprite και του Cherry Sprite Zero (χωρίς ζάχαρη). Τα δύο προϊόντα κυκλοφόρησαν πριν από λίγους μήνες και έχουν αποκτήσει ιδιαίτερη δυναμική. Όμως η Coca Cola Company δεν σταματά την προσπάθεια αναγνώρισης των τάσεων και επιθυμιών του καταναλωτικού κοινού στα «έξυπνα» μηχανήματα αυτόματης πώλησης.
Όπως έγινε γνωστό η εταιρεία θα χρησιμοποιήσει τεχνολογία τεχνητής νοημοσύνης για την ανάπτυξη ενός συστήματος που θα παρακολουθεί τα κοινωνικά δίκτυα αλλά και κάθε πιθανή πηγή άντλησης δεδομένων καταναλωτικής συμπεριφοράς και στην συνέχεια θα προχωρά στην επεξεργασία και ανάλυση των στοιχείων για να εντοπίζει τις επιθυμίες του κοινού όσον αφορά την κατανάλωση ποτών.
Όπως αναφέρει σε δημοσίευμά της η ιστοσελίδα qz.com τα μηχανήματα Freestyle… έπεισαν τα υψηλόβαθμα στελέχη της εταιρείας να δώσουν το πράσινο φως στην παραγωγή του Cherry Sprite και του Cherry Sprite Zero (χωρίς ζάχαρη). Τα δύο προϊόντα κυκλοφόρησαν πριν από λίγους μήνες και έχουν αποκτήσει ιδιαίτερη δυναμική. Όμως η Coca Cola Company δεν σταματά την προσπάθεια αναγνώρισης των τάσεων και επιθυμιών του καταναλωτικού κοινού στα «έξυπνα» μηχανήματα αυτόματης πώλησης.
Όπως έγινε γνωστό η εταιρεία θα χρησιμοποιήσει τεχνολογία τεχνητής νοημοσύνης για την ανάπτυξη ενός συστήματος που θα παρακολουθεί τα κοινωνικά δίκτυα αλλά και κάθε πιθανή πηγή άντλησης δεδομένων καταναλωτικής συμπεριφοράς και στην συνέχεια θα προχωρά στην επεξεργασία και ανάλυση των στοιχείων για να εντοπίζει τις επιθυμίες του κοινού όσον αφορά την κατανάλωση ποτών.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου