Μεταξύ των επενδυτών που τη στηρίζουν συμπεριλαμβάνονται ο Νίκλας Ζένστρομ, συνιδρυτής του Skype. Η εταιρεία ανακοίνωσε πως το πενταθέσιο τζετ, που θα είναι ικανό για κάθετη προσγείωση και απογείωση, θα μπορεί να χρησιμοποιείται σε ρόλο ιπτάμενου ταξί σε πόλεις και για υπηρεσίες ride sharing.
Σε πτητικές δοκιμές που πραγματοποιήθηκαν, το διθέσιο πρωτότυπο πραγματοποίησε ελιγμούς οι οποίοι περιελάμβαναν μετάβαση από κατάσταση αιώρησης (σαν drone) σε κατάσταση κανονικής πτήσης, με φτερά (σαν συμβατικό αεροσκάφος).
Όπως σημειώνει το Reuters, μεταξύ των πιθανών ανταγωνιστών του περιλαμβάνονται σημαντικοί «παίκτες» της αεροπορικής βιομηχανίας, όπως η Airbus, που σκοπεύει να δοκιμάσει ένα πρωτότυπο, αυτόνομο μονοθέσιο
Σε πτητικές δοκιμές που πραγματοποιήθηκαν, το διθέσιο πρωτότυπο πραγματοποίησε ελιγμούς οι οποίοι περιελάμβαναν μετάβαση από κατάσταση αιώρησης (σαν drone) σε κατάσταση κανονικής πτήσης, με φτερά (σαν συμβατικό αεροσκάφος).
Όπως σημειώνει το Reuters, μεταξύ των πιθανών ανταγωνιστών του περιλαμβάνονται σημαντικοί «παίκτες» της αεροπορικής βιομηχανίας, όπως η Airbus, που σκοπεύει να δοκιμάσει ένα πρωτότυπο, αυτόνομο μονοθέσιο
«ιπτάμενο αυτοκίνητο» μέσα στο 2017, αλλά και η σλοβακική AeroMobil που σε έκθεση αυτοκινήτου στο Μονακό την Πέμπτη ανακοίνωσε πως θα αρχίσει να λαμβάνει προπαραγγελίες για ένα υβριδικό ιπτάμενο αυτοκίνητο, που θα μπορεί επίσης να κινείται σε δρόμους. Σύμφωνα με την εταιρεία, η παραγωγή του σχεδιάζεται να αρχίσει το 2020. Επίσης, δυνάμει ανταγωνιστές θεωρούνται επίσης οι eVolo και Terrafugia.
Ωστόσο, οι δημιουργοί «ιπτάμενων αυτοκινήτων» αντιμετωπίζουν σημαντικά εμπόδια, όπως το να καταφέρουν να πείσουν τις αρμόδιες αρχές και το κοινό πως τα δημιουργήματά τους μπορούν να χρησιμοποιούνται με ασφάλεια. Ήδη οι κυβερνήσεις δυσκολεύονται να διαχειριστούν το θέμα των κανόνων και κανονισμών που διέπουν τη χρήση drones και αυτόνομων αυτοκινήτων.
Σύμφωνα με τη Lilium, το αεροσκάφος της, με εμβέλεια 300
Σύμφωνα με τη Lilium, το αεροσκάφος της, με εμβέλεια 300
χλμ και ταχύτητα cruising 300 χλμ/ ώρα, είναι το μόνο ηλεκτρικό αεροσκάφος ικανό τόσο για κάθετη απογείωση και προσγείωση, όσο και για αεριωθούμενη πτήση. «Έχουμε λύσει κάποια από τα πιο δύσκολα μηχανολογικά προβλήματα για να φτάσουμε σε αυτό το σημείο» λέει ο Ντάνιελ Βίγκαντ, συνιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας.
Το αεροπλάνο, η κατανάλωση ενέργειας του οποίου είναι συγκρίσιμη με αυτήν ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου, θα μπορούσε να παρέχει τη δυνατότητα πτήσεων σε τιμές αντίστοιχες αυτών των κανονικών ταξί, αλλά σε πολύ μεγαλύτερες ταχύτητες, υποστηρίζει η Lilium- εταιρεία που ιδρύθηκε το 2014 από τέσσερις αποφοίτους του TUM (Τεχνικό Πανεπιστήμιο Μονάχου). Πρόκειται για μια εταιρεία μάλλον ασυνήθιστη για τα δεδομένα της γερμανικής startup σκηνής, στην οποία κυριαρχούν εταιρείες ecommerce που εδρεύουν στο Βερολίνο και μηχανολογικές εταιρείες σε όλη τη χώρα.
Το αεροπλάνο, η κατανάλωση ενέργειας του οποίου είναι συγκρίσιμη με αυτήν ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου, θα μπορούσε να παρέχει τη δυνατότητα πτήσεων σε τιμές αντίστοιχες αυτών των κανονικών ταξί, αλλά σε πολύ μεγαλύτερες ταχύτητες, υποστηρίζει η Lilium- εταιρεία που ιδρύθηκε το 2014 από τέσσερις αποφοίτους του TUM (Τεχνικό Πανεπιστήμιο Μονάχου). Πρόκειται για μια εταιρεία μάλλον ασυνήθιστη για τα δεδομένα της γερμανικής startup σκηνής, στην οποία κυριαρχούν εταιρείες ecommerce που εδρεύουν στο Βερολίνο και μηχανολογικές εταιρείες σε όλη τη χώρα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου