Αν το παρκάρισμα σάς πονοκεφαλιάζει η λύση έρχεται από την Κίνα. Το ρομπότ-πλατφόρμα Geta τρυπώνει κάτω από το όχημα, το ανυψώνει ελαφρά και μετά το μεταφέρει στη θέση παρκαρίσματος.
Το ρομπότ χρησιμοποιεί λέιζερ για την καθοδήγησή του, πράγμα που του επιτρέπει να «χώνει» το αυτοκίνητο στην μικρότερη δυνατή θέση παρκαρίσματος. Κάνει κινήσεις 360 μοιρών, χρειάζεται μόνο δύο λεπτά ακόμη και για το πιο δύσκολο παρκάρισμα, σύμφωνα με το πρακτορείο Ρόιτερς και αποτελεί δημιούργημα της εταιρείας Yee Fung Automation Technology.
Όπως είπε ο 33χρονος εφευρέτης και διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας Μάρκο Γου, «το ρομπότ σχεδιάσθηκε προκειμένου να αυξήσει τον διαθέσιμο για παρκάρισμα χώρο. Μπορεί να πάει παντού και θα αλλάξει τον τρόπο παρκαρίσματος στο μέλλον».
Η Κίνα σταδιακά εγκαταλείπει τα ποδήλατα για χάρη των αυτοκινήτων και έως το 2020 αναμένεται να κυκλοφορούν στη χώρα πάνω από 200 εκατομμύρια ΙΧ, οπότε το παρκάρισμα θα γίνεται όλο και πιο δύσκολη υπόθεση.
Όπως είπε ο 33χρονος εφευρέτης και διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας Μάρκο Γου, «το ρομπότ σχεδιάσθηκε προκειμένου να αυξήσει τον διαθέσιμο για παρκάρισμα χώρο. Μπορεί να πάει παντού και θα αλλάξει τον τρόπο παρκαρίσματος στο μέλλον».
Η Κίνα σταδιακά εγκαταλείπει τα ποδήλατα για χάρη των αυτοκινήτων και έως το 2020 αναμένεται να κυκλοφορούν στη χώρα πάνω από 200 εκατομμύρια ΙΧ, οπότε το παρκάρισμα θα γίνεται όλο και πιο δύσκολη υπόθεση.
Σύμφωνα με τον Γου, το ρομπότ Geta επικοινωνεί με έναν υπολογιστή, ο οποίος περιέχει ένα χάρτη με τους διαθέσιμους χώρους πάρκινγκ, οπότε ο αυτόματος παρκαδόρος ξέρει πού πρέπει να παρκάρει το όχημα, το οποίο μεταφέρει στις «πλάτες» του.
Το ρομπότ-παρκαδόρος θα κοστίζει περίπου 150.000 δολάρια, όταν βγει στην αγορά. Ήδη πολλές πόλεις, καθώς και εταιρείες, έχουν εκδηλώσει ενδιαφέρον να το αποκτήσουν, τόσο στην Κίνα, όσο και σε άλλες χώρες (Λονδίνο, Σιγκαπούρη, Μέση Ανατολή κ.α.).
Το ρομπότ-παρκαδόρος θα κοστίζει περίπου 150.000 δολάρια, όταν βγει στην αγορά. Ήδη πολλές πόλεις, καθώς και εταιρείες, έχουν εκδηλώσει ενδιαφέρον να το αποκτήσουν, τόσο στην Κίνα, όσο και σε άλλες χώρες (Λονδίνο, Σιγκαπούρη, Μέση Ανατολή κ.α.).
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου