
Η κατακόρυφη θέση των σωλήνων θα ελέγχεται από μια σειρά από προβλήτες που θα επιπλέουν στην επιφάνεια της θάλασσας, ενώ ο σχεδιασμός τους θα είναι τέτοιος που δεν θα επηρεάζονται από την παλίρροια και τον καιρό, ενώ δεδομένης της θέσης τους κάτω από το νερό ούτε ο άνεμος αλλά ούτε και τα κύματα θα δημιουργούν προβλήματα. Οι συνθήκες οδήγησης θα είναι σαν αυτές σε μια κλασική σήραγγα, με τους υπευθύνους να εγγυώνται την απόλυτη ασφάλεια της κατασκευής.
Το κόστος θα αγγίξει τα 25 δις δολάρια, ενώ η πρώτη από αυτές προτείνεται για το φιόρδ Sognefjord και θα συνδέει τα χωριά Oppedal και Lavik. Η κατασκευή της αναμένεται να ολοκληρωθεί σε 7 χρόνια, καθώς πρέπει να ολοκληρωθεί πρώτα μια σειρά από γεωλογικές μελέτες. Μάλιστα, οι κατασκευαστές έχουν σκοπό να επεκτείνουν το έργο κατά μήκος πολλών φιόρδ μέχρι το 2035.
Το κόστος θα αγγίξει τα 25 δις δολάρια, ενώ η πρώτη από αυτές προτείνεται για το φιόρδ Sognefjord και θα συνδέει τα χωριά Oppedal και Lavik. Η κατασκευή της αναμένεται να ολοκληρωθεί σε 7 χρόνια, καθώς πρέπει να ολοκληρωθεί πρώτα μια σειρά από γεωλογικές μελέτες. Μάλιστα, οι κατασκευαστές έχουν σκοπό να επεκτείνουν το έργο κατά μήκος πολλών φιόρδ μέχρι το 2035.
Οι προβλήτες στην επιφάνεια της θάλασσας θα έχουν μεταξύ του από σταση αρκετή ώστε να επιτέπεται η αναμπόδιστη διέλευση των πλοίων.
Το εξαιρετικού κάλλους φυσικό τοπίο δεν θα επηρεαστεί παρά ελάχιστα και σίγουρα λιγότερο από την κατασκευή μιας συμβατικής γέφυρας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου