Ένα πέος σε μέγεθος ανθρώπου αιφνιδιάζει τους ανυποψίαστους περαστικούς σε δημόσιους χώρους της Νορβηγίας ψεκάζοντας τους με χρυσό κομφετί.
Ο 19χρονος PhilipvanEck, με ύψος 1.93m, πληρώνεται για να φορέσει το κουστούμι του γιγαντιαίου πέους, με στόχο να ενθαρρύνει περισσότερα άτομα να χρησιμοποιούν προφυλακτικό κατά τη σεξουαλική πράξη.
Σύμφωνα με τη νορβηγική εφημερίδα TonsbergBlad, περίπου 23000 νορβηγοί προσβάλλονται από χλαμύδια κάθε χρόνο. Η λοίμωξη από χλαμύδια μπορεί να προκαλέσει συμπτώματα, αλλά μπορεί και όχι. Μεταδίδεται μέσω της κολπικής, της πρωκτικής ή της στοματικής σεξουαλικής επαφής και θεραπεύεται με αντιβιοτικά.
Οι γυναίκες μπορεί να έχουν μη φυσιολογικές κολπικές εκκρίσεις ή/και μια αίσθηση καύσου κατά την ούρηση. Οι άνδρες μπορεί να έχουν εκκρίσεις από το πέος, αίσθημα καύσου κατά την ούρηση, καθώς κι επώδυνους και διογκωμένους όρχεις.
Οι ειδικοί υποστηρίζουν ότι οι νέοι ηλικίας 16-25 δεν πείθονται από τα αριθμητικά δεδομένα ή την κινδυνολογία όταν πρόκειται για την υιοθέτηση ασφαλών σεξουαλικών συμπεριφορών. Το διαφημιστικό πρακτορείο που έκανε την παραγωγή του σποτ, επισήμανε ότι ο στόχος τους ήταν η καμπάνια αυτή να είναι διασκεδαστική, ενθουσιώδης και λίγο πονηρή, ακριβώς όπως και το σεξ.
Ο 19χρονος PhilipvanEck, με ύψος 1.93m, πληρώνεται για να φορέσει το κουστούμι του γιγαντιαίου πέους, με στόχο να ενθαρρύνει περισσότερα άτομα να χρησιμοποιούν προφυλακτικό κατά τη σεξουαλική πράξη.
Σύμφωνα με τη νορβηγική εφημερίδα TonsbergBlad, περίπου 23000 νορβηγοί προσβάλλονται από χλαμύδια κάθε χρόνο. Η λοίμωξη από χλαμύδια μπορεί να προκαλέσει συμπτώματα, αλλά μπορεί και όχι. Μεταδίδεται μέσω της κολπικής, της πρωκτικής ή της στοματικής σεξουαλικής επαφής και θεραπεύεται με αντιβιοτικά.
Οι γυναίκες μπορεί να έχουν μη φυσιολογικές κολπικές εκκρίσεις ή/και μια αίσθηση καύσου κατά την ούρηση. Οι άνδρες μπορεί να έχουν εκκρίσεις από το πέος, αίσθημα καύσου κατά την ούρηση, καθώς κι επώδυνους και διογκωμένους όρχεις.
Οι ειδικοί υποστηρίζουν ότι οι νέοι ηλικίας 16-25 δεν πείθονται από τα αριθμητικά δεδομένα ή την κινδυνολογία όταν πρόκειται για την υιοθέτηση ασφαλών σεξουαλικών συμπεριφορών. Το διαφημιστικό πρακτορείο που έκανε την παραγωγή του σποτ, επισήμανε ότι ο στόχος τους ήταν η καμπάνια αυτή να είναι διασκεδαστική, ενθουσιώδης και λίγο πονηρή, ακριβώς όπως και το σεξ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου