Όπως προκύπτει από μελέτη της αμερικανικής υπηρεσίας ψηφιακού μάρκετινγκ Opendorse, ο Πορτογάλος άσος είναι ο πιο κερδοφόρος αθλητής στο Twitter: κάθε tweet του, του αποφέρει 230.000 ευρώ!
Ο επιθετικός της Ρεάλ Μαδρίτης οφείλει αυτήν την οικονομική επιτυχία στη μεγάλη κοινότητα των φαν του, που είναι εξαιρετικά δραστήρια στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, αναφέρεται σε σημερινό δημοσίευμα της γαλλικής εφημερίδας Le Figaro.
Παράλληλα, είναι και το πιο «αγαπημένο» πρόσωπο στο Faceboοk, με 107.000.000 φαν.
Στο Twitter, περισσότεροι από 37.000.000 άνθρωποι ακολουθούν το λογαριασμό του «CR7», με
Και εδώ υπάρχει και μια άλλη παράμετρος: «Στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, το target group είναι νέοι καταναλωτές αθλητικών ειδών» σύμφωνα με τον Κριστόφ Λεπετί, οικονομολόγο του Κέντρου Αθλητικού Δικαίου και Οικονομίας (CDES) της Λιμόζ.
«Όταν ο Κριστιάνο Ρονάλντο καμαρώνει τα καινούργια παπούτσια του στο λογαριασμό του στο Twitter, θα υπάρχουν οπωσδήποτε οικονομικά οφέλη για τη φίρμα» προσθέτει ο ίδιος.
Δεύτερος στη σχετική λίστα, με 125.000 ευρώ το tweet, είναι ο Αμερικανός μπασκετμπολίστας Λεμπρόν Τζέιμς , ενώ τρίτος στην κατάταξη έρχεται ο Βραζιλιάνος Νεϊμάρ με 98.000 ευρώ ανά tweet, που περιλαμβάνει και εμφάνιση αξεσουάρ.
Ακολουθούν παίκτες του NBA, ενώ τενίστες και γκόλφερ κλείνουν την κατάταξη. Στη λίστα δεν συμπεριλαμβάνεται, πάντως, ο Λιονέλ Μέσι, πολύ απλά γιατί... δεν έχει λογαριασμό στο Twitter.
Ο επιθετικός της Ρεάλ Μαδρίτης οφείλει αυτήν την οικονομική επιτυχία στη μεγάλη κοινότητα των φαν του, που είναι εξαιρετικά δραστήρια στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, αναφέρεται σε σημερινό δημοσίευμα της γαλλικής εφημερίδας Le Figaro.
Παράλληλα, είναι και το πιο «αγαπημένο» πρόσωπο στο Faceboοk, με 107.000.000 φαν.
Στο Twitter, περισσότεροι από 37.000.000 άνθρωποι ακολουθούν το λογαριασμό του «CR7», με
Cristiano
@Cr7_1516
αποτέλεσμα ο άσος της Ρεάλ Μαδρίτης να αποτελεί το ιδανικό πρόσωπο για κάθε εταιρεία, που επιθυμεί να διαφημίσει το προϊόν της, χρησιμοποιώντας τον ίδιο ως «μοχλό».Και εδώ υπάρχει και μια άλλη παράμετρος: «Στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, το target group είναι νέοι καταναλωτές αθλητικών ειδών» σύμφωνα με τον Κριστόφ Λεπετί, οικονομολόγο του Κέντρου Αθλητικού Δικαίου και Οικονομίας (CDES) της Λιμόζ.
«Όταν ο Κριστιάνο Ρονάλντο καμαρώνει τα καινούργια παπούτσια του στο λογαριασμό του στο Twitter, θα υπάρχουν οπωσδήποτε οικονομικά οφέλη για τη φίρμα» προσθέτει ο ίδιος.
Δεύτερος στη σχετική λίστα, με 125.000 ευρώ το tweet, είναι ο Αμερικανός μπασκετμπολίστας Λεμπρόν Τζέιμς , ενώ τρίτος στην κατάταξη έρχεται ο Βραζιλιάνος Νεϊμάρ με 98.000 ευρώ ανά tweet, που περιλαμβάνει και εμφάνιση αξεσουάρ.
Ακολουθούν παίκτες του NBA, ενώ τενίστες και γκόλφερ κλείνουν την κατάταξη. Στη λίστα δεν συμπεριλαμβάνεται, πάντως, ο Λιονέλ Μέσι, πολύ απλά γιατί... δεν έχει λογαριασμό στο Twitter.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου