Με παρουσία σε δεκαπέντε χώρες, με την προσθήκη των ιδιαίτερα σημαντικών αγορών των ΗΠΑ, της Τουρκίας και της Ρωσίας, ξεκινά το 2015 για την chillbox.
Διευρύνοντας τη διεθνή της απήχηση, η ελληνική αλυσίδα frozen yogurt προχώρησε το τελευταίο τρίμηνο του 2014 στη δημιουργία καταστημάτων σε Νέα Υόρκη, Κωνσταντινούπολη και περιφερειακές πόλεις της Ρωσίας και ενίσχυσε την παρουσία της στη Σουηδία και στη Γαλλία.
Σε αναγνώριση της σταθερής ενίσχυσης της εξωστρέφειάς της, η chillbox έλαβε για 2η συνεχή χρονιά το "Best International Expansion 2015" βραβείο για την πορεία ανάπτυξης της ελληνικής εταιρείας σε αγορές του εξωτερικού.
Διευρύνοντας τη διεθνή της απήχηση, η ελληνική αλυσίδα frozen yogurt προχώρησε το τελευταίο τρίμηνο του 2014 στη δημιουργία καταστημάτων σε Νέα Υόρκη, Κωνσταντινούπολη και περιφερειακές πόλεις της Ρωσίας και ενίσχυσε την παρουσία της στη Σουηδία και στη Γαλλία.
Σε αναγνώριση της σταθερής ενίσχυσης της εξωστρέφειάς της, η chillbox έλαβε για 2η συνεχή χρονιά το "Best International Expansion 2015" βραβείο για την πορεία ανάπτυξης της ελληνικής εταιρείας σε αγορές του εξωτερικού.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου