Η παραπάνω απόφαση εντάσσεται, σύμφωνα με όσα γνωστοποιήθηκαν, στο πλαίσιο της πολιτικής περικοπής της κρατικής χρηματοδότησης προς τον ΟΑΣΘ κατά περίπου 250 εκατ. ευρώ και της διασφάλισης της βιωσιμότητας του Οργανισμού με αύξηση των ιδίων εσόδων του, προκειμένου να μη θιγούν τα κέρδη των μετόχων του.
Σε μία πόλη, όμως, που ως γνωστόν μετρό ακούει και μετρό δεν πρόκειται να δει ολοκληρωμένο πριν περάσουν από αρκετά έως πολλά χρόνια ακόμη, η εύκολη επιλογή των συνεχών αυξήσεων στο ένα και μοναδικό μέσο μεταφοράς δεν μπορεί να «πέσει στα μαλακά», ιδιαίτερα όταν προβάλλεται ως επιχείρημα το να μη θιγούν τα κέρδη των μετόχων του Οργανισμού.
Μάλλον κάνει λάθος όποιος πιστεύει ότι το κόστος των αστικών μετακινήσεων είναι αμελητέο, τόσο ως μέρος του οικογενειακού προϋπολογισμού όσο και ως παράγοντας που διαμορφώνει πολιτικό κλίμα στους ψηφοφόρους.
ΒΑΣΩ ΒΕΓΙΡΗ - vveg@naftemporiki.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου