Τζίρο επιπέδου 3,5 δισ. ευρώ τον χρόνο, απολαμβάνουν τα ελληνικά ηλεκτρονικά καταστήματα, τα οποία θεωρούνται εφάμιλλα των ξένων.
Σύμφωνα με έρευνα του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, οι Έλληνες χρήστες του ίντερνετ επιλέγουν τις διαδικτυακές τους αγορές σε ποσοστό περίπου 35%, με τάσεις ανόδου, ενώ όπως αναφέρει το «Έθνος», τα ελληνικά e-shops φαίνεται πως ξεπερνούν σιγά – σιγά τις... παιδικές «ασθένειες», ανεβάζοντας το επίπεδο των υπηρεσιών τους.
Συνολικά στην μελέτη αξιολογήθηκαν τα 2.300 online καταστήματα, από τα περίπου 5.000 που λειτουργούν στην Ελλάδα και όπως αποδείχτηκε τα 2/3 αυτών πρόσφεραν όλες τις αναγκαίες υπηρεσίες και δυνατότητες στους καταναλωτές.
Επτά στα δέκα e-shops έχουν ξεκάθαρη σελίδα στην οποία αναφέρονται πληροφορίες σε σχέση με την πολιτική τους για το απόρρητο, τα προσωπικά δεδομένα αλλά και τους «όρους χρήσης». Τα ελληνικά ηλεκτρονικά μαγαζιά που ελέγχθηκαν έχουν σε ποσοστό 92% εύκολα εργαλεία αναζήτησης και πλοήγησης, ενώ το 84% αναφέρουν με σαφήνεια, πριν από την αποδοχή της παραγγελίας, τα κύρια χαρακτηριστικά και την τιμή του προϊόντος.
Το 95% των e-shops προσφέρουν πολλαπλές δυνατότητες πληρωμής με τον πιο δημοφιλή τρόπο να είναι η αντικαταβολή, ενώ επειδή το 81% των e-shops δίνει δυνατότητα πληρωμής με πιστωτική, καταγράφεται από τους ερευνητές ως μία επιχειρηματική ευκαιρία για τις τράπεζες.
newmoney.gr
Σύμφωνα με έρευνα του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, οι Έλληνες χρήστες του ίντερνετ επιλέγουν τις διαδικτυακές τους αγορές σε ποσοστό περίπου 35%, με τάσεις ανόδου, ενώ όπως αναφέρει το «Έθνος», τα ελληνικά e-shops φαίνεται πως ξεπερνούν σιγά – σιγά τις... παιδικές «ασθένειες», ανεβάζοντας το επίπεδο των υπηρεσιών τους.
Συνολικά στην μελέτη αξιολογήθηκαν τα 2.300 online καταστήματα, από τα περίπου 5.000 που λειτουργούν στην Ελλάδα και όπως αποδείχτηκε τα 2/3 αυτών πρόσφεραν όλες τις αναγκαίες υπηρεσίες και δυνατότητες στους καταναλωτές.
Επτά στα δέκα e-shops έχουν ξεκάθαρη σελίδα στην οποία αναφέρονται πληροφορίες σε σχέση με την πολιτική τους για το απόρρητο, τα προσωπικά δεδομένα αλλά και τους «όρους χρήσης». Τα ελληνικά ηλεκτρονικά μαγαζιά που ελέγχθηκαν έχουν σε ποσοστό 92% εύκολα εργαλεία αναζήτησης και πλοήγησης, ενώ το 84% αναφέρουν με σαφήνεια, πριν από την αποδοχή της παραγγελίας, τα κύρια χαρακτηριστικά και την τιμή του προϊόντος.
Το 95% των e-shops προσφέρουν πολλαπλές δυνατότητες πληρωμής με τον πιο δημοφιλή τρόπο να είναι η αντικαταβολή, ενώ επειδή το 81% των e-shops δίνει δυνατότητα πληρωμής με πιστωτική, καταγράφεται από τους ερευνητές ως μία επιχειρηματική ευκαιρία για τις τράπεζες.
newmoney.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου