ΕΙΔΗΣΕΙΣ******

Ένας άνθρωπος που δεν προχωράει δεν αφήνει ίχνη.

RECENT POSTS

Παρασκευή 27 Ιουνίου 2014

"Ελληνικό" το αεροδρόμιο φάντασμα


Μια βοηθητική πύργος ελέγχου στέκεται μπροστά από το τερματικό ανατολικά του Ελληνικού, ο πρώην διεθνές αεροδρόμιο Αθηνών 16, Ιουνίου 2014. Για περίπου έξι δεκαετίες, Ελληνικού ήταν μόνο το αεροδρόμιο της Αθήνας, αλλά έκλεισε το 2001 για να κάνει τον τρόπο για μια νεότερη, πιο σύγχρονο αεροδρόμιο πριν από την πόλη φιλοξένησε τους Ολυμπιακούς Αγώνες του 2004.  Μετά μαραζώνουν για χρόνια ως μια ερημιά της καταρρέουσας τερματικών, Ελληνικό έχει οριστεί για την ανάσταση ως λαμπερές παραθαλάσσιο θέρετρο.  REUTERS-Γιώργος KarahalisΈνα αεροπλάνο της Ολυμπιακής Αεροπορίας βρίσκεται στις εγκαταστάσεις του Ελληνικού 16 Ιουνίου 2014. Lamda Development, η οποία ελέγχεται από την ισχυρή οικογένεια Λάτση στην Ελλάδα και οδηγώντας μια κοινοπραξία της Κίνας και της Abu-Dhabi εταιρείες με έδρα, έχει μεγάλα όνειρα για την περιοχή μετά την υπογραφή μιας συμφωνίας € 915.000.000 για ένα 99-ετή μίσθωσης Μάρτιο.  REUTERS-Γιώργος KarahalisΤα φυτά μεγαλώνουν έξω από την ανατολική τερματικό σταθμό του Ελληνικού 17 Ιουν του 2014. Οι προσπάθειες από διαδοχικές κυβερνήσεις κατά τα τελευταία χρόνια να μετατρέψει το οικόπεδο 620 στρεμμάτων (1.520 στρεμμάτων) σε μια κερδοφόρα επιχείρηση έχουν πέσει όλοι μέσα, συμπεριλαμβανομένων των σχεδίων το 2011 για να οικοδομήσουμε μια οικονομική περιοχή παρόμοια στο Canary Wharf του Λονδίνου με την υποστήριξη του Κατάρ.  Το κράτος του Περσικού Κόλπου τράβηξε από το έργο του προηγούμενου έτους.  REUTERS-Γιώργος KarahalisΑεροπλάνων της Ολυμπιακής Αεροπορίας σταθεί στις εγκαταστάσεις του Ελληνικού 16 Ιουνίου, 2014. Αλλά αυτές οι μέρες έχουν περάσει προ πολλού και το έργο αντιμετωπίζει επικρίσεις τώρα από την κύρια αριστερή αντιπολίτευση και τους ντόπιους, οι οποίοι φοβούνται ότι η ανάπτυξη πολυτέλειας θα μπορούσε να μετατραπεί σε μια συγκεκριμένη ζούγκλα μακριά για τους απλούς Έλληνες.  REUTERS-Γιώργος KarahalisΈνα περίπτερο λιμουζίνα θεωρείται έξω από την ανατολική τερματικό σταθμό του Ελληνικού 17 Ιουνίου, 2014. Για τα άτομα με μακροχρόνιες μνήμες, η ιστοσελίδα φέρνει στο νου 1960 jet-set απόγειό της όταν ναυτιλία μεγιστάνας Αριστοτέλης Ωνάσης έτρεξε Ολυμπιακές Αερογραμμές σε πολυτελές στιλ και ο συνεργάτης του, κατά το χρόνο , ντίβα της όπερας Μαρία Κάλλας, πρόσθεσε μια παύλα του αίγλη και τα κουτσομπολιά.  REUTERS-Γιώργος KarahalisΈνα σαλόνι φαίνεται στο Ελληνικό 17 Ιουνίου 2014. REUTERS-Γιώργος KarahalisΈνας πίνακας θεωρείται μέσα σε μια έρημη αίθουσα στη δυτική τερματικό σταθμό του Ελληνικού 16 Ιουνίου, 2014. REUTERS-Γιώργος KarahalisΗ είσοδος στο χώρο των αφίξεων παρατηρείται στο ανατολικό άκρο του Ελληνικού 16, Ιουνίου του 2014. Αυτές τις μέρες το αεροδρόμιο φαίνεται παγώσει στο χρόνο, μια φορά-απασχολημένος τερματικούς σταθμούς της, τώρα γεμάτη με παλιά κάρτες επιβίβασης, τα συντρίμμια από μια στέγη κατέρρευσε και τα σκουπίδια.  Πίνακες ανακοινώσεων, κάπως παράξενα, εξακολουθούν να διακηρύσσουν πτήσεις καιρό πετάξει και να ξεχαστεί.  Ένα παλιό Boeing 747-200 κάθεται σκουριάζουν μεταξύ των αδέσποτων σκύλων και κατάφυτη ζιζάνια από το διάδρομο.  REUTERS-Γιώργος KarahalisΤο λογότυπο της Ολυμπιακής Αεροπορίας έχει δει σε ένα κτίριο στην περιοχή του Ελληνικού 16 Ιουνίου 2014. Για περίπου έξι δεκαετίες, Ελληνικού ήταν μόνο το αεροδρόμιο της Αθήνας.  Χτισμένο το 1938, χρησιμοποιήθηκε από την Luftwaffe κατά τη διάρκεια του πολέμου της γερμανικής κατοχής και αργότερα από Ηνωμένες Πολιτείες της Πολεμικής Αεροπορίας.  Ένα από τα τερματικά του σχεδιάστηκε από τον Eero Saarinen, ένας από τους πρωτοπόρους της «νεο-μελλοντολόγος» στυλ της δεκαετίας του 1960.  REUTERS-Γιώργος KarahalisΜια άποψη του ανατολικού τερματικού σταθμού του πρώην διεθνή αερολιμένα Αθηνών, Ελληνικό 16 Ιουνίου του 2014. Η ομάδα Lamda ελπίζει να γυρίσει Ελληνικού σε μια προνομιακή παραθαλάσσιο θέρετρο με ξενοδοχεία, ένα χιλιόμετρο μακριά παραλία, μαρίνα και ένα πάρκο μεγαλύτερο από το Hyde Park του Λονδίνου .  REUTERS-Γιώργος KarahalisΜια βοηθητική πύργος ελέγχου αντανακλάται σε έναν καθρέφτη σε ένα έρημο καφενείο στα ανατολικά τερματικό του Ελληνικού 16 του Ιουνίου 2014. REUTERS-Γιώργος KarahalisΈνα σπασμένο καθρέφτη θεωρείται εσωτερική τουαλέτα των γυναικών στο Ελληνικό 17, Ιουνίου του 2014. REUTERS-Γιώργος KarahalisΟι Ολυμπιακές Αερογραμμές ταξιδιωτικών ετικέτες δει πίσω από ένα γραφείο στο εσωτερικό της δυτικής τερματικό του Ελληνικού 16 Ιουν 2014. REUTERS-Γιώργος KarahalisΈνας πίνακας ανακοινώσεων θεωρείται μέσα σε μια έρημη αίθουσα στη δυτική τερματικό σταθμό του Ελληνικού 16 Ιουνίου του 2014. REUTERS-Γιώργος KarahalisΗ προβολή ενός καμένο κτίριο στο δυτικό άκρο του Ελληνικού 16 Ιουνίου, 2014. REUTERS-Γιώργος KarahalisΤων καρτών επιβίβασης δει μέσα σε μια αίθουσα στη δυτική τερματικό σταθμό του Ελληνικού 16 Ιουνίου, 2014. REUTERS-Γιώργος KarahalisΈνα καμένο αίθουσα αφίξεων παρατηρείται στο δυτικό άκρο του Ελληνικού 16 του Ιούνη 2014. REUTERS-Γιώργος KarahalisΜια πινακίδα «απαγορεύεται το κάπνισμα» φαίνεται μέσα σε μια έρημη αίθουσα στο ανατολικό άκρο του Ελληνικού 16 Ιουνίου του 2014. REUTERS-Γιώργος KarahalisΤα έγγραφα που εξετάζονται σε ένα γραφείο στο Ελληνικό 17 Ιουν 2014. REUTERS-Γιώργος KarahalisΟι φωτογραφίες του Ελληνικού δει μέσα σε μια αίθουσα όπου ένα μουσείο για την Ολυμπιακή Αεροπορία ιδρύθηκε, 16 Ιουνίου 2014. REUTERS-Γιώργος KarahalisΜια φωτογραφία από αεροσκάφος των Ολυμπιακών Αερογραμμών φαίνεται μέσα σε μια αίθουσα που χρησιμοποιείται ως μουσείο για τον φορέα, στο αεροδρόμιο του Ελληνικού 16 του Ιούνη του 2014. REUTERS-Γιώργος KarahalisΜια αίθουσα που φαίνεται στον δυτικό τερματικό σταθμό του Ελληνικού 16 του Ιουνίου 2014. REUTERS-Γιώργος KarahalisΈνας διάδρομος οδηγεί σε μια πύλη επιβατών παρατηρείται στο ανατολικό άκρο του Ελληνικού 17 του Ιούν 2014. REUTERS-Γιώργος KarahalisΈνα επίπεδο που είναι ιδωμένη μέσα από το παράθυρο ενός βοηθητικού πύργου ελέγχου στο Ελληνικό 16, Ιουν, 2014. REUTERS-Γιώργος Karahalis
REUTERS/Yorgos Karahalis

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου