Τα αυτοοδηγούμενα αυτοκίνητα είναι ένα από τα πιο γνωστά και φιλόδοξα προγράμματα της Google, ωστόσο μέχρι τώρα ο κολοσσός του χώρου της τεχνολογίας αρκούνταν στο να τροποποιεί υπάρχοντα μοντέλα.
Η αμερικανική εταιρεία αποφάσισε να αλλάξει τακτική, αποκαλύπτοντας την Τρίτη ότι αναπτύσσει ένα εντελώς δικό της αυτοοδηγούμενο αυτοκίνητο- ένα ηλεκτροκίνητο όχημα εντελώς «επιστημονικής φαντασίας», το οποίο διαθέτει κουμπί stop-go, αλλά όχι κάποιου είδους χειριστήρια, τιμόνι, ή πεντάλ.
Όπως τονίζεται, πρωταρχικής σημασίας είναι το θέμα της ασφάλειας: τα οχήματα της Google έχουν αισθητήρες που εξαφανίζουν τα «τυφλά» σημεία και ανιχνεύουν αντικείμενα σε απόσταση δύο γηπέδων ποδοσφαίρου προς κάθε κατεύθυνση. Η μέγιστη ταχύτητα προς το παρόν είναι στα 40 χλμ/ ώρα. Το εσωτερικό είναι μάλλον λιτό/ πρακτικό, χωρίς ιδιαίτερες ανέσεις- ωστόσο περιλαμβάνει δύο θέσεις, με τις απαραίτητες ζώνες ασφαλείας, χώρο για τα πράγματα των επιβατών, κουμπιά για εκκίνηση και σταμάτημα και μία οθόνη που δείχνει τη διαδρομή. Επίσης, σύμφωνα με δημοσίευμα των New York Times, θα είναι δυνατό το «κάλεσμα» του αυτοκινήτου μέσω εφαρμογής για smartphone, κάτι που, σε συνδυασμό με τη δυνατότητα αυτόματης μεταφοράς του ανοίγει τον δρόμο για την εμφάνιση αυτοματοποιημένων, μη επανδρωμένων ταξί.
Η αμερικανική εταιρεία αποφάσισε να αλλάξει τακτική, αποκαλύπτοντας την Τρίτη ότι αναπτύσσει ένα εντελώς δικό της αυτοοδηγούμενο αυτοκίνητο- ένα ηλεκτροκίνητο όχημα εντελώς «επιστημονικής φαντασίας», το οποίο διαθέτει κουμπί stop-go, αλλά όχι κάποιου είδους χειριστήρια, τιμόνι, ή πεντάλ.
Όπως τονίζεται, πρωταρχικής σημασίας είναι το θέμα της ασφάλειας: τα οχήματα της Google έχουν αισθητήρες που εξαφανίζουν τα «τυφλά» σημεία και ανιχνεύουν αντικείμενα σε απόσταση δύο γηπέδων ποδοσφαίρου προς κάθε κατεύθυνση. Η μέγιστη ταχύτητα προς το παρόν είναι στα 40 χλμ/ ώρα. Το εσωτερικό είναι μάλλον λιτό/ πρακτικό, χωρίς ιδιαίτερες ανέσεις- ωστόσο περιλαμβάνει δύο θέσεις, με τις απαραίτητες ζώνες ασφαλείας, χώρο για τα πράγματα των επιβατών, κουμπιά για εκκίνηση και σταμάτημα και μία οθόνη που δείχνει τη διαδρομή. Επίσης, σύμφωνα με δημοσίευμα των New York Times, θα είναι δυνατό το «κάλεσμα» του αυτοκινήτου μέσω εφαρμογής για smartphone, κάτι που, σε συνδυασμό με τη δυνατότητα αυτόματης μεταφοράς του ανοίγει τον δρόμο για την εμφάνιση αυτοματοποιημένων, μη επανδρωμένων ταξί.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου