Τη διενέργεια πλειοδοτικής δημοπρασίας για την παραχώρηση δικαιώματος χρήσης των χώρων για εγκατάσταση, λειτουργία και εκμετάλλευση συστήματος κοινόχρηστων ποδηλάτων εντός των διοικητικών ορίων του Δήμου Θεσσαλονίκης ενέκρινε το δημοτικό συμβούλιο. Στο πλαίσιο της απόφασης του δημοτικού συμβουλίου, καθορίστηκαν 26 σημεία μέσα στην πόλη, στα οποία θα τοποθετηθούν στάσεις αναμονής με τα 450 διαθέσιμα ποδήλατα που θα εξυπηρετούν την εναλλακτική μετακίνηση του κοινού της Θεσσαλονίκης.
«Οι Θεσσαλονικείς, αλλά και οι επισκέπτες της πόλης, θα έχουν τη δυνατότητα να χρησιμοποιούν ένα οικολογικό μέσο μετακίνησης, το ποδήλατο, μέσα από τη λειτουργία του συστήματος κοινόχρηστων ποδηλάτων» δήλωσε ο αντιδήμαρχος Οικονομικών, Επιχειρηματικότητας και Απασχόλησης, Χασδάι Καπόν.
Σύμφωνα με τη σχετική μελέτη για την εγκατάσταση και λειτουργία συστήματος κοινόχρηστων ποδηλάτων, προβλέπεται 24ωρη λειτουργία του συστήματος όλες τις ημέρες του χρόνου. Επίσης, σε κάθε σταθμό θα βρίσκεται πίνακας πληροφοριών, όπου θα αναγράφονται, στα ελληνικά και τα αγγλικά, τα σημεία των σταθμών και πληροφοριακός χάρτης των σημείων, όπου θα μπορεί ο χρήστης να παραλάβει και να επανατοποθετήσει το ποδήλατο, χρήσιμα τηλέφωνα και η διαδικασία παροχής καρτών και λειτουργίας του συστήματος.
Ως προς τα τεχνικά χαρακτηριστικά των ποδηλάτων, στη μελέτη επισημαίνεται ότι θα επιλεγεί ειδικός χρωματισμός που θα τα καθιστά εύκολα αναγνωρίσιμα, ενώ θα φέρουν και το λογότυπο του Δήμου Θεσσαλονίκης.
«Οι Θεσσαλονικείς, αλλά και οι επισκέπτες της πόλης, θα έχουν τη δυνατότητα να χρησιμοποιούν ένα οικολογικό μέσο μετακίνησης, το ποδήλατο, μέσα από τη λειτουργία του συστήματος κοινόχρηστων ποδηλάτων» δήλωσε ο αντιδήμαρχος Οικονομικών, Επιχειρηματικότητας και Απασχόλησης, Χασδάι Καπόν.
Σύμφωνα με τη σχετική μελέτη για την εγκατάσταση και λειτουργία συστήματος κοινόχρηστων ποδηλάτων, προβλέπεται 24ωρη λειτουργία του συστήματος όλες τις ημέρες του χρόνου. Επίσης, σε κάθε σταθμό θα βρίσκεται πίνακας πληροφοριών, όπου θα αναγράφονται, στα ελληνικά και τα αγγλικά, τα σημεία των σταθμών και πληροφοριακός χάρτης των σημείων, όπου θα μπορεί ο χρήστης να παραλάβει και να επανατοποθετήσει το ποδήλατο, χρήσιμα τηλέφωνα και η διαδικασία παροχής καρτών και λειτουργίας του συστήματος.
Ως προς τα τεχνικά χαρακτηριστικά των ποδηλάτων, στη μελέτη επισημαίνεται ότι θα επιλεγεί ειδικός χρωματισμός που θα τα καθιστά εύκολα αναγνωρίσιμα, ενώ θα φέρουν και το λογότυπο του Δήμου Θεσσαλονίκης.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου