Εκατοντάδες μαθητές και γονείς των πρότυπων πειραματικών σχολείων της Θεσσαλονίκης πραγματοποίησαν την Παρασκευή συγκέντρωση στο Άγαλμα Βενιζέλου και στη συνέχεια πορεία στο Υπουργείο Μακεδονίας Θράκης, διαμαρτυρόμενοι για το ξαφνικό μέτρο των εξετάσεων που εισάγει το υπουργείο παιδείας για τους μαθητές της ΣΤ` Δημοτικού και της Γ` Γυμνασίου.Όπως λένε οι γονείς, στη μέση της σχολικής χρονιάς, χωρίς να έχει υπάρξει προηγούμενη ενημέρωση και χωρίς συγκεκριμένο πλαίσιο, ανακοινώνονται με βεβιασμένο τρόπο εξετάσεις, προκαλώντας πανικό στους μαθητές, οι οποίοι δεν θα έχουν επαρκή χρόνο προετοιμασίας.
Σύμφωνα με τους οι μαθητές, το σχολείο τους δεν θέλουν να γίνει σε καμία περίπτωση "ελιτίστικο" καθώς δεν είναι αυτός ο σκοπός ενός πειραματικού σχολείου. Αντίθετα, επισημαίνουν, τα συγκεκριμένα σχολεία πρέπει να έχουν αντιπροσωπευτικά δείγματα μαθητών- και άριστων και λιγότερο καλών - προκειμένου οι πιλοτικές μέθοδοι διδασκαλίας και μάθησης να έχουν το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα, πριν εφαρμοστούν στα κλασσικά σχολεία.Οι σύλλογοι γονέων ζητούν από το υπουργείο την άμεση αναστολή του μέτρου των εξετάσεων. Προτείνουν τουλάχιστον για τα παιδιά που εισήχθησαν στα σχολεία με το προηγούμενο καθεστώς, την αναβολή των εξετάσεων, έτσι ώστε να προηγηθεί πλήρης και με ίσους όρους προετοιμασία, τόσο των θεσμικών οργάνων όσο και των μαθητών, για να αποφευχθούν αδικίες, ανισότητες και αιφνιδιασμοί.
Σύμφωνα με τους οι μαθητές, το σχολείο τους δεν θέλουν να γίνει σε καμία περίπτωση "ελιτίστικο" καθώς δεν είναι αυτός ο σκοπός ενός πειραματικού σχολείου. Αντίθετα, επισημαίνουν, τα συγκεκριμένα σχολεία πρέπει να έχουν αντιπροσωπευτικά δείγματα μαθητών- και άριστων και λιγότερο καλών - προκειμένου οι πιλοτικές μέθοδοι διδασκαλίας και μάθησης να έχουν το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα, πριν εφαρμοστούν στα κλασσικά σχολεία.Οι σύλλογοι γονέων ζητούν από το υπουργείο την άμεση αναστολή του μέτρου των εξετάσεων. Προτείνουν τουλάχιστον για τα παιδιά που εισήχθησαν στα σχολεία με το προηγούμενο καθεστώς, την αναβολή των εξετάσεων, έτσι ώστε να προηγηθεί πλήρης και με ίσους όρους προετοιμασία, τόσο των θεσμικών οργάνων όσο και των μαθητών, για να αποφευχθούν αδικίες, ανισότητες και αιφνιδιασμοί.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου