Ο ΟΑΣΘ παρά την οικονομική κρίση λαμβάνει τα τελευταία χρόνια από το κράτος ως αντισταθμιστική οφειλή πάνω από 100 εκατ. ευρώ ετησίως, διατηρεί στα επίπεδα των προηγούμενων χρόνων τα κέρδη των μετόχων (περίπου 16 εκατ.) και σχεδιάζει να αυξήσει και τους μισθούς των εργαζομένων. Η προσπάθεια του Οργανισμού να μείνει ανέπαφος από τις γενικότερες περικοπές φαίνεται να έχει εξοργίσει στελέχη του αρμόδιου υπουργείου, το οποίο δεν αναγνωρίζει τον προϋπολογισμό του ΟΑΣΘ για το 2012 αλλά ούτε για το 2013. Έτσι οι διαφορές μεταξύ κράτους και Οργανισμού Αστικών Συγκοινωνιών επιλύονται στα διαιτητικά δικαστήρια, όπου προσφεύγει η διοίκηση του ΟΑΣΘ, για να βεβαιώσει τις συμβατικές οφειλές.
Η πολιτεία διά στόματος του υπουργού Ανάπτυξης Κωστή Χατζηδάκη δήλωσε ότι «με βάση τις προβλέψεις του προϋπολογισμού υπάρχει μία περιοριστική πολιτική στο δημόσιο και η πολιτεία δεν μπορεί να έχει δύο μέτρα και δύο σταθμά μεταξύ ΟΑΣΘ και ΟΑΣΑ».
Η πολιτεία διά στόματος του υπουργού Ανάπτυξης Κωστή Χατζηδάκη δήλωσε ότι «με βάση τις προβλέψεις του προϋπολογισμού υπάρχει μία περιοριστική πολιτική στο δημόσιο και η πολιτεία δεν μπορεί να έχει δύο μέτρα και δύο σταθμά μεταξύ ΟΑΣΘ και ΟΑΣΑ».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου