Ενδιαφέροντα στατιστικά για τη χρήση του διαδικτύου στην Ελλάδα δημοσίευσε η
Google Greece, στα πλαίσια εκδήλωσης που πραγματοποίησε για το Adsense πριν από
μερικές μέρες στην Αθήνα. Πιο συγκεκριμένα, μερικά από τα πιο αξιοσημείωτα
στοιχεία περιλαμβάνουν τα εξής:
- Ο αριθμός των κατοίκων της Ελλάδας με πρόσβαση στο διαδίκτυο ξεπερνά τα 4 εκατομμύρια.
- Πάνω από 200.000 smartphones πουλήθηκαν κατά το τελευταίο τρίμηνο του 2010 – αριθμός που ξεπερνά τον αντίστοιχο των επιτραπέζιων υπολογιστών.
- 30 εκατομμύρια βίντεο προβάλλονται κάθε μήνα μέσω του YouTube.
- 4 εκατομμύρια κάτοικοι της χώρας διαθέτουν λογαριασμούς σε υπηρεσίες κοινωνικής δικτύωσης.
- Ο μέσος εβδομαδιαίος χρόνος που αφιερώνει κάποιος online φτάνει τις 10 ώρες.
- Καθημερινά πραγματοποιούνται πάνω από 500.000 αναζητήσεις
- Η άνοδος της χρήσης του διαδικτύου μέσω κινητών συσκευών αυξάνεται με ταχείς ρυθμούς.
- Συγκεκριμένα, 8 φορές ταχύτερα σε σχέση με τον αντίστοιχο ρυθμό διείσδυσης του διαδικτύου στα PC.
- Ο όρος «δουλειές στο εξωτερικό» εμφανίζει κατακόρυφη άνοδο στις αναζητήσεις της Google από το
δεύτερο τρίμηνο του 2009 και μετά.
- Οι όροι «Tsunami» και «Τζούλια» εμφανίζουν τις μεγαλύτερες εξάρσεις (spikes) ως προς των αριθμό των αναζητήσεών τους, ο καθένας για διαφορετικούς όσο και …ευνόητους λόγους.
- Ο αριθμός των κατοίκων της Ελλάδας με πρόσβαση στο διαδίκτυο ξεπερνά τα 4 εκατομμύρια.
- Πάνω από 200.000 smartphones πουλήθηκαν κατά το τελευταίο τρίμηνο του 2010 – αριθμός που ξεπερνά τον αντίστοιχο των επιτραπέζιων υπολογιστών.
- 30 εκατομμύρια βίντεο προβάλλονται κάθε μήνα μέσω του YouTube.
- 4 εκατομμύρια κάτοικοι της χώρας διαθέτουν λογαριασμούς σε υπηρεσίες κοινωνικής δικτύωσης.
- Ο μέσος εβδομαδιαίος χρόνος που αφιερώνει κάποιος online φτάνει τις 10 ώρες.
- Καθημερινά πραγματοποιούνται πάνω από 500.000 αναζητήσεις
- Η άνοδος της χρήσης του διαδικτύου μέσω κινητών συσκευών αυξάνεται με ταχείς ρυθμούς.
- Συγκεκριμένα, 8 φορές ταχύτερα σε σχέση με τον αντίστοιχο ρυθμό διείσδυσης του διαδικτύου στα PC.
- Ο όρος «δουλειές στο εξωτερικό» εμφανίζει κατακόρυφη άνοδο στις αναζητήσεις της Google από το
δεύτερο τρίμηνο του 2009 και μετά.
- Οι όροι «Tsunami» και «Τζούλια» εμφανίζουν τις μεγαλύτερες εξάρσεις (spikes) ως προς των αριθμό των αναζητήσεών τους, ο καθένας για διαφορετικούς όσο και …ευνόητους λόγους.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου