ΕΙΔΗΣΕΙΣ******

Ένας άνθρωπος που δεν προχωράει δεν αφήνει ίχνη.

RECENT POSTS

Σάββατο 14 Μαΐου 2011

«Προσβλητικό να μας ζητάνε νησιά ως εγγύηση. Αλλά η Ελλάδα δεν θα προδώσει ποτέ το Ευρώ», είπε ο πρωθυπουργός στην CORRIERE DELLA SERA

Αναλυτική συνέντευξη του πρωθυπουργού, Γιώργου Παπανδρέου, με τίτλο «Προσβλητικό να μας ζητάνε νησιά ως εγγύηση. Αλλά η Ελλάδα δεν θα προδώσει ποτέ το Ευρώ», φιλοξενεί σήμερα η ιταλική εφημερίδα «Κορριέρε Ντέλλα Σέρα». Στην αρχική ερώτηση του ιταλού δημοσιογράφου, αν η αίσθηση, στην παρούσα φάση, είναι ίδια με όταν σε σημαδεύουν με όπλο, ο πρωθυπουργός απαντά: «δεν θα έλεγα ένα πιστόλι στο κεφάλι, αλλά μια σκανδάλη που κινδύνευε να πατηθεί κατά όλης της χώρας, λόγω της πραγματικής πιθανότητας χρεοκοπίας.

Σχετικά με την δυνατότητα επιστροφής της χώρας στις αγορές, ο Γιώργος Παπανδρέου, προσθέτει: «είχαμε κάνει κάποιες προβλέψεις. Μεταξύ αυτών, μια ύφεση του 4%. Αλλά προέκυψε σοβαρότερη, που καθυστέρησε την μείωση του ελλείμματος. Παρά ταύτα, μειώθηκε κατά 5%, κάτι το τεράστιο, που ξεπερνά κάθε σχετική παράμετρο.
«Θα καταφέρετε να εγκρίνετε το σχέδιο ιδιωτικοποιήσεων ύψους 50 δισεκατομμυρίων ευρώ και γιατί περιμένατε ένα χρόνο για να το παρουσιάσετε;», ρωτά ο δημοσιογράφος της «Κορριέρε». «Στην αρχή, οι ιδιωτικοποιήσεις δεν ήταν μια προτεραιότητα», απαντά ο πρωθυπουργός, και στην συνέχεια εξηγεί: «τώρα είναι στην πρώτη σειρά της ατζέντας. Θα αποδείξουμε ότι είμαστε σε θέση να ανταποκριθούμε στις ανάγκες που θέτει το δημόσιο χρέος, με μια σειρά σχεδίων ανάπτυξης.
Εμείς θα τραβήξουμε μπροστά. Δεν θα χρεοκοπήσουμε και δεν θα εγκαταλείψουμε την Ευρωζώνη. Αυτές οι δυο επιλογές δεν υπάρχουν, θα δημιουργούσαν υπερβολικά προβλήματα, όχι μόνο σε μας, αλλά στην Ευρώπη».

«Θα ήσασταν διατεθειμένοι, όπως ζητούν κάποιοι, να προσφέρετε τις ιδιωτικοποιήσεις ως επιπλέον διασφαλίσεις προς εγγύηση του νέου δανείου εξήντα δισεκατομμυρίων που λέγεται ότι διαπραγματεύεσθε;», ρωτά ο ιταλός δημοσιογράφος.

Στο σημείο αυτό, ο πρωθυπουργός απαντά: «όπως είπα, όλοι νόμιζαν ότι το 2012, θα μπορούσαμε να επανέλθουμε στην αγορά. Τώρα, κάποιοι υποστηρίζουν ότι εξαιτίας του κλίματος, των υψηλών σπρέντ, αυτό δεν θα καταστεί δυνατόν, και, κατά συνέπεια, θα χρειασθούμε νέες βοήθειες. Εγώ ελπίζω αυτό να μην συμβεί, ότι θα μπορέσουμε, μερικώς, τουλάχιστο, να βγούμε στις αγορές, από την στιγμή που το 2012 θα έχουμε κάποια επιπλέον αποθέματα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου