Σχετικά με την δυνατότητα επιστροφής της χώρας στις αγορές, ο Γιώργος Παπανδρέου, προσθέτει: «είχαμε κάνει κάποιες προβλέψεις. Μεταξύ αυτών, μια ύφεση του 4%. Αλλά προέκυψε σοβαρότερη, που καθυστέρησε την μείωση του ελλείμματος. Παρά ταύτα, μειώθηκε κατά 5%, κάτι το τεράστιο, που ξεπερνά κάθε σχετική παράμετρο.
Εμείς θα τραβήξουμε μπροστά. Δεν θα χρεοκοπήσουμε και δεν θα εγκαταλείψουμε την Ευρωζώνη. Αυτές οι δυο επιλογές δεν υπάρχουν, θα δημιουργούσαν υπερβολικά προβλήματα, όχι μόνο σε μας, αλλά στην Ευρώπη».
«Θα ήσασταν διατεθειμένοι, όπως ζητούν κάποιοι, να προσφέρετε τις ιδιωτικοποιήσεις ως επιπλέον διασφαλίσεις προς εγγύηση του νέου δανείου εξήντα δισεκατομμυρίων που λέγεται ότι διαπραγματεύεσθε;», ρωτά ο ιταλός δημοσιογράφος.
Στο σημείο αυτό, ο πρωθυπουργός απαντά: «όπως είπα, όλοι νόμιζαν ότι το 2012, θα μπορούσαμε να επανέλθουμε στην αγορά. Τώρα, κάποιοι υποστηρίζουν ότι εξαιτίας του κλίματος, των υψηλών σπρέντ, αυτό δεν θα καταστεί δυνατόν, και, κατά συνέπεια, θα χρειασθούμε νέες βοήθειες. Εγώ ελπίζω αυτό να μην συμβεί, ότι θα μπορέσουμε, μερικώς, τουλάχιστο, να βγούμε στις αγορές, από την στιγμή που το 2012 θα έχουμε κάποια επιπλέον αποθέματα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου