«Λυπάμαι που το λέω αλλά δεν θέλω να ξαναγυρίσω στην Ελλάδα. Εδώ η ζωή κυλά χαλαρά. Ούτε εφορίες, ούτε ΙΚΑ, ούτε ΤΕΒΕ, ούτε ΦΠΑ. Τίποτα απ’ όλα αυτά», δηλώνει στην «Espresso» ο Γιώργος Τσακόγιας.
Όπως λέει, εκεί το «επιχειρείν» είναι πανεύκολο, αφού του πήρε μόνο μία μέρα για να ανοίξει το μαγαζί, ενώ το ενοίκιο που πληρώνει δεν ξεπερνά τα 150 ευρώ τον μήνα!
Ζει όπως λέει τη ζωή που έχει φανταστεί, ενώ έχει αρκετό ελεύθερο χρόνο για να μπορεί να απολαμβάνει τις φυσικές ομορφιές των παραλιών που διαθέτει το Βιετνάμ.
Αν λοιπόν βρεθείτε στα μέρη του και πεινάσετε, δεν είναι ανάγκη να φάτε μόνο ρύζι.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου