Την επιλογή να παρακολουθούν τα μαθήματα φορώντας τις παντόφλες τους, έχουν οι μαθητές ενός δημοτικού σχολείου στο Ντέρμπι της Βρετανίας.
Επικαλούμενο μια έρευνα, το σχολείο εκτιμά ότι, όταν δεν φορούν παπούτσια, οι μαθητές παρουσιάζουν όχι μόνο καλύτερη διαγωγή, αλλά και βελτιωμένες επιδόσεις στα διαγωνίσματα, με τη δασκάλα, Χόλι Γκούντμαν, να κάνει λόγο για πραγματικά ήρεμη ατμόσφαιρα εντός των τάξεων.
Την επιλογή να απαλλαγούν από τα παπούτσια τους έχουν και οι καθηγητές του σχολείου, το οποίο εξετάζει τη μονιμοποίηση του μέτρου, εντάσσοντας τις παντόφλες στη στολή που φορούν υποχρεωτικά οι μαθητές.
Επικαλούμενο μια έρευνα, το σχολείο εκτιμά ότι, όταν δεν φορούν παπούτσια, οι μαθητές παρουσιάζουν όχι μόνο καλύτερη διαγωγή, αλλά και βελτιωμένες επιδόσεις στα διαγωνίσματα, με τη δασκάλα, Χόλι Γκούντμαν, να κάνει λόγο για πραγματικά ήρεμη ατμόσφαιρα εντός των τάξεων.
Την επιλογή να απαλλαγούν από τα παπούτσια τους έχουν και οι καθηγητές του σχολείου, το οποίο εξετάζει τη μονιμοποίηση του μέτρου, εντάσσοντας τις παντόφλες στη στολή που φορούν υποχρεωτικά οι μαθητές.
Όπως εξηγεί η διευθύντρια του «Findern Primary School», Έμμα Τίτσενερ, «εφόσον διαπιστωθούν θετικές επιπτώσεις, κάτι που φαίνεται πως θα γίνει, δεν υπάρχει λόγος να μην συνεχίσουμε την εφαρμογή του μέτρου μόνιμα».
Η ιδέα βασίζεται σε μία έρευνα που διενεργήθηκε σε 25 χώρες, βάσει της οποίας, όταν οι μαθητές αποχωρίζονται τα παπούτσια τους, δείχνουν πιο πρόθυμοι να καθίσουν για περισσότερες ώρες στο σχολείο, αλλά και να διαβάσουν περισσότερο.
Παράλληλα, κατά την ίδια έρευνα, δημιουργείται ένα πιο ήρεμο περιβάλλον στο σχολείο, ενώ καταγράφεται μείωση των περιστατικών «bullying».
Η ιδέα βασίζεται σε μία έρευνα που διενεργήθηκε σε 25 χώρες, βάσει της οποίας, όταν οι μαθητές αποχωρίζονται τα παπούτσια τους, δείχνουν πιο πρόθυμοι να καθίσουν για περισσότερες ώρες στο σχολείο, αλλά και να διαβάσουν περισσότερο.
Παράλληλα, κατά την ίδια έρευνα, δημιουργείται ένα πιο ήρεμο περιβάλλον στο σχολείο, ενώ καταγράφεται μείωση των περιστατικών «bullying».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου