Άλλα ...κόλπα εφαρμόζονται πια στα δημόσια νοσοκομεία για να καλυφθούν τα αμέτρητα κενά που υπάρχουν σε προσωπικό σχεδόν σε όλους τους τομείς.
Όχι δε γίνονται κανονικές προκηρύξεις. Αυτές αφορούν λίγους και θα υλοποιηθούν εάν και εφόσον.
Η νέα ...μόδα επιβάλει πρόσληψη ολίγων μηνών για τα...μάτια του κόσμου αφού καλύπτονται κάποιες άμεσες ανάγκες πριν καταρρεύσουν πλήρως τα νοσοκομεία.
Ενδεικτική είναι η περίπτωση του νοσοκομείου Ευαγγελισμός όπου αντί να προσληφθούν κανονικά όσοι νοσηλευτές και γιατροί χρειάζονται για να ξεκινήσει η λειτουργία των νέων χειρουργείων, θα...ενοικιαστούν για λίγους μήνες (το πολύ μέχρι επτά) λιγοστοί εργαζόμενοι,για να καλυφθούν προσωρινά και προχείρως οι ανάγκες. Κάτι για τα εγκαίνια δηλαδή των νέων χειρουργείων.
Και η περίπτωση του Ευαγγελισμού δεν είναι η μοναδική. Πρόσφατα η διοίκηση του Λαϊκού νοσοκομείου προσέλαβε για 4 μήνες 4 διοικητικούς υπάλληλους μέσω της διαδικασίας των...μικροπρομηθειών.
Τι γίνεται κάθε φορά μετά το πέρας του χρονικού διαστήματος της πρόσληψης των εργαζόμενων με ημερομηνία λήξης; Η διαδικασία όπως φαίνεται ξεκινά και πάλι από την αρχή...
Βέβαια το νέο σύστημα πρόχειρης κάλυψης των αναγκών στο ΕΣΥ είναι η νέα τακτική της κυβέρνησης και του Μάκη Βορίδη, ώστε και να γίνεται η τη δουλειά τους και η τρόικα να μη "χρεώνει" προσλήψεις τις οποίες απαγορεύει δια...ροπάλου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου