Η πρώτη διώροφη ρωσική επιβατική αμαξοστοιχία παρουσιάστηκε στο σιδηροδρομικό σταθμό Κιέβσκι της Μόσχας. Οι συγκεκριμένοι συρμοί παράγονται στη Μονάδα Κατασκευής Βαγονιών της Τβερ, θυγατρικής της Transmashholding CJSC, και αναμένεται να δρομολογηθούν την 1η Νοεμβρίου στη γραμμή Μόσχας - Σότσι, στη Μαύρη Θάλασσα.


Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου