Κύριε υπουργέ, σχετικά με αυτή την «Αθηνά» μπορεί να μου εξηγηθεί:
α) γιατί συγχωνεύονται τμήματα με σαφώς διακριτά επιστημονικά αντικείμενα, ακόμη και διαφορετική διάρκεια φοίτησης.
β) γιατί διατηρούνται μονοτμηματικά παραρτήματα σε ορισμένες πόλεις και σε άλλες συγχωνεύονται,
γ) γιατί διατηρούνται ή δημιουργούνται τμήματα με ελλιπή ή καθόλου στελέχωση, σε ορισμένες περιπτώσεις και σε άλλες όχι. Επιπλέον, ποιες είναι οι άμεσες ακαδημαϊκές θεσμικές και διοικητικές ωφέλειες από την δημιουργία ομόσπονδου πανεπιστημίου ή ΤΕΙ στον αντίποδα της επιλογής των απευθείας συγχωνεύσεων. Κύριε υπουργέ, οφείλεται να μαζέψετε αυτή την ''Αθηνά'' και να παρουσιάσετε μία νέα και πιο.. σοφή «Αθηνά 2».
α) γιατί συγχωνεύονται τμήματα με σαφώς διακριτά επιστημονικά αντικείμενα, ακόμη και διαφορετική διάρκεια φοίτησης.
β) γιατί διατηρούνται μονοτμηματικά παραρτήματα σε ορισμένες πόλεις και σε άλλες συγχωνεύονται,
γ) γιατί διατηρούνται ή δημιουργούνται τμήματα με ελλιπή ή καθόλου στελέχωση, σε ορισμένες περιπτώσεις και σε άλλες όχι. Επιπλέον, ποιες είναι οι άμεσες ακαδημαϊκές θεσμικές και διοικητικές ωφέλειες από την δημιουργία ομόσπονδου πανεπιστημίου ή ΤΕΙ στον αντίποδα της επιλογής των απευθείας συγχωνεύσεων. Κύριε υπουργέ, οφείλεται να μαζέψετε αυτή την ''Αθηνά'' και να παρουσιάσετε μία νέα και πιο.. σοφή «Αθηνά 2».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου