ΕΙΔΗΣΕΙΣ******

Ένας άνθρωπος που δεν προχωράει δεν αφήνει ίχνη.

RECENT POSTS

Σάββατο 31 Δεκεμβρίου 2011

“Να ξαναγινουν χαρουμενοι οι ανθρωποι.”


ΣΟΚ: Απίστευτες ευχές μαθητών για τη νέα χρονιά – Πόσο τα έχει επηρεάσει η κρίση!


“Ευχομαι η χωρα μου να βγει απο αυτη την κατασταση και ο πατερας μου να βρει δουλεια.”
‘Να αντεξει ολος ο κοσμος και περισσοτερο η οικογενεια μου αυτες τις δυσκολες μερες που θα ερθουν στην Ελλαδα με τον καινουργιο χρονο.Ευχομαι τα πραγματα να αλλαξουν και να μη μεινουμε στο δρομο.”
“Με ενα τροπο,ας πουμε μαγικο να ξαναγινουμε καλα απο αυτα τα προβληματα στην Ελλαδα και στην οικογενεια μου.”
“Θελω να βρω μια καλη δουλεια για να βοηθησω την οικογενεια μου.”
“Να εχουμε μια καλη Ελλαδαχωρις κρισεις γιατι ετσι χωρις λεφτα δεν μπορω να προσαρμοστω.”
“Ο πατερας μου κι ο αδερφος μου να βρουνε δουλια.’
“Να μην υπαρχει γκρινια για τα λεφτα στο σπιτι μου.”
“Η νεα χρονια θελω να μην υπαρχει αυτο το οικονομικο προβλημα και η ανεργεια στην οικογενεια μου με αποτελεσμα να ειναι ολοι χαρουμενοι.”
“Να αλλλαξει η κατασταση για να μπορουμε ξανα κι εμεις η νεοι να ελπιζουμε.”

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου