Πορεία προς το Μέγαρο Μαξίμου πραγματοποίησαν χθες το πρωί άτομα με αναπηρία, με αφορμή τη σημερινή Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Ειδικές
Ανάγκες.
Ο ανεξάρτητος βουλευτής, Παναγιώτης Κουρουμπλής, έκανε λόγο για «ημέρα οργής
κατά της υποκρισίας εκείνων που ομνύουν δήθεν στο βωμό της αλληλοαποδοχής, αλλά
στην πραγματικότητα σπρώχνουν με τις νεοφιλελεύθερες πολιτικές επιλογές τους,
τις ευπαθείς ομάδες στο κοινωνικό περιθώριο της ακραίας φτώχειας».
«Όταν μηχανεύεσαι και τις πιο εκτρωματικές διαδικασίες για να περικόψεις ακόμα
και τα πιο πενιχρά επιδόματα των 250 ευρώ ''φορτώνοντας'' ολοκληρωτικά το
οικονομικό και κοινωνικό κόστος της αναπηρίας στην ελληνική οικογένεια,
επιδεικνύεις το πραγματικό σου απεχθές βλέμμα του αποκλεισμού», σημειώνει.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου