Ακόμη και οι ιδιώτες δηλώνουν άγνοια για τα σκουπίδια που συλλέχτηκαν τις τελευταίες μέρες από το λεκανοπέδιο Αττικής, αλλά η «σοδειά» σύμφωνα με τις πρώτες ενδείξεις παραμένει φτωχή. Αν υπολογίσουμε ότι καθημερινά παράγονται στην Αττική περίπου 5.000 τόνοι, εκτιμάται ότι στους δρόμους και στις γειτονιές εξακολουθούν να βρίσκονται σκορπισμένοι περίπου 30.000 με 40.000 τόνοι απορριμμάτων.
Παρά την απόφαση της κυβέρνησης να λύσει το γόρδιο δεσμό των απεργιακών κινητοποιήσεων με ιδιωτικές εταιρείες, εντούτοις, το εγχείρημα της αποκομιδής καθίσταται σύνθετο και τα μέσα δεν επαρκούν. Τα περίπου 50-60 οχήματα των ιδιωτικών επιχειρήσεων δεν λύνουν το μεγάλο πρόβλημα της Αθήνας και αυτός είναι ο λόγος που όλο το Σαββατοκύριακο επιστρατεύτηκαν οι μπουλντόζες με τα «μπαζάδικα» (Σ.Σ: φορτηγά συλλογής μπάζων) και ο στρατός.
Ειδικά για την… συμμετοχή του στρατού στην… επιχείρηση «καθαρή Αθήνα», όπως έγραφε νωρίτερα το protothema.gr, αποτελεί κυβερνητική απόφαση που επιχειρεί να στείλει μήνυμα αποφασιστικότητας προς πάσα κατεύθυνση και θα υλοποιηθεί άμεσα, καθώς 170 επαγγελματίες οπλίτες με την ιδιότητα του οδηγού θα αναλάβουν να οδηγούν τα ιδιωτικά οχήματα αποκομιδής.
Σε κάθε περίπτωση όμως το απέραντο σκουπιδαριό καθίσταται αδύνατο να καθαριστεί τις αμέσως προσεχείς μέρες και θα πάρει χρόνο μέχρι να εξαφανιστούν τα απορρίμματα των προηγούμενων ημερών που στοιβάζονται στους κάδους και αποτελούν εστία μόλυνσης για την δημόσια υγεία.
Το μόνο ενθαρρυντικό στοιχείο είναι ο χειμωνιάτικος καιρός και η ραγδαία πτώση της θερμοκρασίας, διαφορετικά η δυσοσμία θα «τρύπαγε» τους τείχους. Την κατάσταση επιτείνει η απόφαση των δημοτικών υπαλλήλων να σταματήσουν την συλλογή απορριμμάτων ακόμη και από τα νοσοκομεία και τα σχολεία και όλα δείχνουν ότι η υπόθεση των απορριμμάτων παίρνει ανεξέλεγκτη τροπή. «Τα μέσα δεν επαρκούν.
Πρέπει να διατεθούν τουλάχιστον 100 οχήματα για να έχουμε αποτελέσματα και να μπουν δυναμικά στην αποκομιδή τα μπαζάδικα, που λόγω κρίσης δεν έχουν δουλειά», αναφέρει επιχειρηματίας που συμμετέχει από την Παρασκευή το απόγευμα στην αποκομιδή των απορριμμάτων.
Τον ρωτάμε πως θα πληρωθούν οι εταιρείες και τι συμφωνία έχει γίνει. Αφήνει όμως να εννοηθεί ότι οι συμβάσεις 10 ημερών που υπογράφτηκαν αρχικά έγιναν με την διαδικασία του κατεπείγοντος, χωρίς κανείς να γνωρίζει ποια θα είναι η αμοιβή της αποκομιδής.
Παρά την απόφαση της κυβέρνησης να λύσει το γόρδιο δεσμό των απεργιακών κινητοποιήσεων με ιδιωτικές εταιρείες, εντούτοις, το εγχείρημα της αποκομιδής καθίσταται σύνθετο και τα μέσα δεν επαρκούν. Τα περίπου 50-60 οχήματα των ιδιωτικών επιχειρήσεων δεν λύνουν το μεγάλο πρόβλημα της Αθήνας και αυτός είναι ο λόγος που όλο το Σαββατοκύριακο επιστρατεύτηκαν οι μπουλντόζες με τα «μπαζάδικα» (Σ.Σ: φορτηγά συλλογής μπάζων) και ο στρατός.
Ειδικά για την… συμμετοχή του στρατού στην… επιχείρηση «καθαρή Αθήνα», όπως έγραφε νωρίτερα το protothema.gr, αποτελεί κυβερνητική απόφαση που επιχειρεί να στείλει μήνυμα αποφασιστικότητας προς πάσα κατεύθυνση και θα υλοποιηθεί άμεσα, καθώς 170 επαγγελματίες οπλίτες με την ιδιότητα του οδηγού θα αναλάβουν να οδηγούν τα ιδιωτικά οχήματα αποκομιδής.
Σε κάθε περίπτωση όμως το απέραντο σκουπιδαριό καθίσταται αδύνατο να καθαριστεί τις αμέσως προσεχείς μέρες και θα πάρει χρόνο μέχρι να εξαφανιστούν τα απορρίμματα των προηγούμενων ημερών που στοιβάζονται στους κάδους και αποτελούν εστία μόλυνσης για την δημόσια υγεία.
Το μόνο ενθαρρυντικό στοιχείο είναι ο χειμωνιάτικος καιρός και η ραγδαία πτώση της θερμοκρασίας, διαφορετικά η δυσοσμία θα «τρύπαγε» τους τείχους. Την κατάσταση επιτείνει η απόφαση των δημοτικών υπαλλήλων να σταματήσουν την συλλογή απορριμμάτων ακόμη και από τα νοσοκομεία και τα σχολεία και όλα δείχνουν ότι η υπόθεση των απορριμμάτων παίρνει ανεξέλεγκτη τροπή. «Τα μέσα δεν επαρκούν.
Πρέπει να διατεθούν τουλάχιστον 100 οχήματα για να έχουμε αποτελέσματα και να μπουν δυναμικά στην αποκομιδή τα μπαζάδικα, που λόγω κρίσης δεν έχουν δουλειά», αναφέρει επιχειρηματίας που συμμετέχει από την Παρασκευή το απόγευμα στην αποκομιδή των απορριμμάτων.
Τον ρωτάμε πως θα πληρωθούν οι εταιρείες και τι συμφωνία έχει γίνει. Αφήνει όμως να εννοηθεί ότι οι συμβάσεις 10 ημερών που υπογράφτηκαν αρχικά έγιναν με την διαδικασία του κατεπείγοντος, χωρίς κανείς να γνωρίζει ποια θα είναι η αμοιβή της αποκομιδής.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου