Το μνημόνιο προβλέπει ότι οι δυο πλευρές θα εξετάσουν σε πρώτη φάση τη χρήση φυσικού αερίου στο στόλο των απορριμματοφόρων και γενικά των οχημάτων του Δήμου Θεσσαλονίκης είτε με αντικατάσταση παλαιών οχημάτων είτε με μετατροπή των κινητήρων σε κινητήρες καύσης διπλού καυσίμου. Η προσπάθεια θα χρηματοδοτηθεί μεταξύ άλλων και από κοινοτικά ή άλλα προγράμματα για αγορά νέων απορριμματοφόρων.
Επίσης, ο δήμος Θεσσαλονίκης θα παραχωρήσει στην ΔΕΠΑ οικόπεδο στο οποίο η εταιρεία θα εγκαταστήσει πρατήριο ανεφοδιασμού φυσικού αερίου.
Η ΔΕΠΑ θα αναλάβει την υποστήριξη των μελετών που θα απαιτηθούν καθώς και την ενημέρωση των πολιτών για τις χρήσεις του φυσικού αερίου και τον περιβαλλοντικό χαρακτήρα του καυσίμου.
Το μνημόνιο έχει διάρκεια δύο ετών και για την υλοποίηση του θα συσταθεί σύντομα μικτή επιτροπή.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου