ΕΙΔΗΣΕΙΣ******

Ένας άνθρωπος που δεν προχωράει δεν αφήνει ίχνη.

RECENT POSTS

Δευτέρα 9 Μαΐου 2011

Οι περισσότερες Ελληνίδες να διστάζουν να αποκτήσουν παιδί!

Μαμάδες μετά τα 40 οι ΕλληνίδεςΗ οικονομική στενότητα που δημιουργεί στα περισσότερα ζευγάρια η ύφεση, υποχρεώνει ολοένα και περισσότερες Ελληνίδες να διστάζουν να αποκτήσουν παιδί και να μεταθέτουν την τεκνοποίηση για μετά τα σαράντα χρόνια τους, γεγονός που αναμένεται να επιδεινώσει το δημογραφικό πρόβλημα της χώρας και να οδηγήσει σε πλήρη αναστροφή της ηλικιακής πυραμίδας.

Τη δυσοίωνη πρόβλεψη ότι θα καταντήσουμε έθνος υπερηλίκων κάνουν οι ειδικοί, με αφορμή το σημερινό εορτασμό της Παγκόσμιας Ημέρας της Μητέρας, επισημαίνοντας πως η μητρότητα περνά δύσκολες ώρες στην εποχή μας, ενώ η απόκτηση μεγάλης οικογένειας καθίσταται πλέον σενάριο επιστημονικής φαντασίας.

Αναγκαστικά λοιπόν, ακόμα και αν θα ήθελαν να αποκτήσουν πολλά παιδιά, τα περισσότερα ζευγάρια κάνουν μόνο ένα, και αυτό σε προχωρημένη ηλικία, όπως αναφέρει το δημοσίευμα της εφημερίδας «Τύπος της Κυριακής».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου