ΕΙΔΗΣΕΙΣ******

Ένας άνθρωπος που δεν προχωράει δεν αφήνει ίχνη.

RECENT POSTS

Πέμπτη 17 Φεβρουαρίου 2011

Θεσσαλονίκη:Περιφερειακή για... κλάματα


Το... μαύρο της το χάλι έχει η περιφερειακή οδός της Θεσσαλονίκης, που είναι επικίνδυνη, υπερκορεσμένη και γεμάτη προβλήματα.
Σύμφωνα με μελέτη – διερεύνηση που έκαναν μεταπτυχιακοί φοιτητές της Πολυτεχνικής Σχολής του ΑΠΘ, υπό την επίβλεψη του αναπληρωτή καθηγητή Οδοποιίας Νίκου Ηλιού, τα τελευταία δέκα χρόνια έχουν χάσει τη ζωή τους σε τροχαία δυστυχήματα στην περιφερειακή περισσότερα από 80 άτομα! Εξάλλου, κάθε βδομάδα συμβαίνει, κατά μέσο όρο, ένα ατύχημα με τραυματισμούς, ενώ καθημερινά καταγράφονται δύο με τέσσερα ατυχήματα με υλικές ζημιές.
Οπως επισημαίνουν οι μεταπτυχιακοί φοιτητές, η περιφερειακή οδός, που εκτείνεται σε μήκος 22 χιλιομέτρων, άρχισε να σχεδιάζεται στα τέλη της δεκαετίας του '60 και παραδόθηκε στα μέσα της δεκαετίας του '90. Ο σχεδιασμός προέβλεπε την εξυπηρέτηση 25.000 οχημάτων ημερησίως. Σήμερα η περιφερειακή οδός εξυπηρετεί 120.000 οχήματα την ημέρα και υπολογίζεται ότι το 2020 η ημερήσια ζήτηση για διέλευση, αν δεν κατασκευαστεί η εξωτερική περιφερειακή οδός, θα είναι 228.000 οχήματα!
Προκειμένου να βελτιωθεί η κατάσταση οι μεταπτυχιακοί φοιτητές προτείνουν την ασφαλτόστρωση της περιφερειακής σε όλο της το μήκος ώστε να εξασφαλιστεί ομαλότητα και ενιαία αντιολισθηρότητα, την ανανέωση της διαγράμμισης, την ανανέωση των πινακίδων σήμανσης, την απομάκρυνση των διαφημιστικών πινακίδων, την αντικατάσταση των στηθαίων ασφαλείας που έχουν υποστεί ζημιές, την προσθήκη στηθαίων στα σημεία όπου δεν υπάρχουν, την τακτική φροντίδα της φύτευσης στη διαχωριστική νησίδα, την αντικατάσταση των λαμπτήρων φωτισμού που δε λειτουργούν, αλλά και την ανάθεση της διαχείρισης του αυτοκινητοδρόμου σε ανεξάρτητο εξειδικευμένο μηχανισμό ή αυτόνομη εταιρία λειτουργίας και συντήρησης που θα αναλαμβάνει τις σχετικές υποχρεώσεις σε 24ωρη βάση.
agelioforos.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου