Νέα υπηρεσία συστήνει η κυβέρνηση,
η οποία έχει ήδη ενταχθεί στο πρόγραμμα διοικητικής μεταρρύθμισης έπειτα από
απόφαση των υπουργών Εσωτερικών και Περιφερειακής Ανάπτυξης.
Η νέα υπηρεσία θα
διαμεσολαβεί μεταξύ των καταναλωτών που τελούν... υπό πτώχευση και των τραπεζών
για την εξεύρεση αμοιβαία αποδεκτής λύσης στην αποπληρωμή των δανείων.
Πιο συγκεκριμένα:
-Θα παρέχει δωρεάν ενημέρωση και συμβουλές
-Θα
ενημερώνει τους καταναλωτές για τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις τους
-Θα καθοδηγεί τους καταναλωτές λαμβάνοντας υπόψη τις ιδιαιτερότητες της κάθε περίπτωσης
-Θα παρεμβαίνει για λογαριασμό των καταναλωτών
-Θα παρεμβαίνει για λογαριασμό των καταναλωτών
-Θα
υποστηρίζει και θα καθοδηγεί τους καταναλωτές στην κατάστρωση οικογενειακών ή
ατομικών προϋπολογισμών.
Η υπερχρέωση των νοικοκοκυριών που αδυνατούν να εκπληρώσουν τις υποχρεώσεις τους προς τα πιστωτικά ιδρύματα λόγω της οικονομικής κρίσης τείνει να καταστεί πλέον μια σύγχρονη μάστιγα με απρόβλεπτες κοινωνικές συνέπειες.
Η υπερχρέωση των νοικοκοκυριών που αδυνατούν να εκπληρώσουν τις υποχρεώσεις τους προς τα πιστωτικά ιδρύματα λόγω της οικονομικής κρίσης τείνει να καταστεί πλέον μια σύγχρονη μάστιγα με απρόβλεπτες κοινωνικές συνέπειες.
Στον
τομέα της καταναλωτικής πίστης παρατηρείται η μεγαλύτερη επιδείνωση. Τα δάνεια
αυτής της κατηγορίας που βρίσκονται σε καθυστέρηση υπερβαίνουν το 18,4%, από
13,4% που ήταν τον Δεκέμβριο του 2009. Σε μερικές τράπεζες μάλιστα το ποσοστό
αυτό ξεπερνά το 20%. Στη στεγαστική πίστη τα δάνεια σε καθυστέρηση προσεγγίζουν
πλέον το 10%, ενώ στην επιχειρηματική πίστη φθάνουν το 8,5%. Συνολικά τα δάνεια
νοικοκυριών και επιχειρήσεων που έχουν... χτυπήσει κόκκινο, δηλαδή δεν
εξυπηρετούνται πάνω από 90 ημέρες, ξεπερνούν στο σύνολό τους τα 25 δισ. ευρώ
(!).
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου