Δευτέρα 28 Απριλίου 2014

Συναυλία συμπαράστασης στους εργαζόμενους της ΕΡΤ3 και τους απεργούς της Coca Cola


Μεγάλη συναυλία αλληλεγγύης, ενίσχυσης και συμπαράστασης στον αγώνα των εργαζομένων της ΕΡΤ 3 και των απεργών της Coca Cola Θεσ/νίκης θα πραγματοποιηθεί στις 30 Απριλίου στη Θεσσαλονίκη στις 20.00 (πλατεία Χημείου, ΑΠΘ).
Ραντεβού την Τετάρτη 30 Απρίλιου
Στην Πλατεία Χημείου (ΑΠΘ)
Στις 20.00
Κουπόνι ενίσχυσης 5 Ευρώ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου