Κυριακή 3 Νοεμβρίου 2013
Σινίκ-Σπαρτάκ Μόσχας.............γης μαδιάμ.
Το χειρότερο τους πρόσωπο έδειξαν οι χούλιγκαν της Σπαρτάκ Μόσχας στο ματς με τη Σινίκ για το Κύπελλο , καθώς όχι μόνο ανέμιζαν σημαίες με το ναζιστικό σύμβολο, αλλά έκαναν και το γήπεδο... γης μαδιάμ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
‹
›
Αρχική σελίδα
Προβολή έκδοσης ιστού
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου