Οι πυροσβέστες δίνουν μάχη με τις φλόγες για ενδέκατη μέρα στο Εθνικό Πάρκο Γιοσέμιτι στην Καλιφόρνια, αν και σύμφωνα με τις αρχές η εικόνα της κατάστασης είναι βελτιωμένη. Παρά τις δύσκολες συνθήκες, οι πυροσβέστες κατάφεραν να θέσουν υπό έλεγχο το 20% του μετώπου. Η φωτιά έχει μέχρι στιγμής κάνει στάχτη στο πέρασμα της περίπου το 3% του πάρκου Γιοσέμιτι. Οι ισχυροί άνεμοι που πνέουν στην περιοχή, αλλάζουν συνεχώς κατεύθυνση δυσχαιρένοντας πολύ το έργο των πυροσβεστών.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου