Κυριακή 28 Ιουλίου 2013

ΛΙΓΟ ΓΕΛΙΟ........έστω και πικρό!


Του ΚΩΣΤΑ ΚΟΥΦΟΓΙΩΡΓΟΥ k.koufogiorgos@eleftherotypia.net

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου