Τρίτη 29 Ιανουαρίου 2013
Να είσαι Άραβας, να έχεις τόσο πετρέλαιο.....
................. και να μην έχεις κρύο να το κάψεις…..τραγικό!!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
‹
›
Αρχική σελίδα
Προβολή έκδοσης ιστού
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου