Τρίτη 29 Ιανουαρίου 2013

Να είσαι Άραβας, να έχεις τόσο πετρέλαιο.....

Προεπισκόπηση................. και να μην έχεις κρύο να το κάψεις…..τραγικό!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου