
Τα ΜΑΤ συγκρούστηκαν με τους ακτιβιστές διαμαρτύρονταν για την επέκταση ενός εργοστασίου χημικών στο Ningbo, Κίνα. Κάτοικοι επέκρινε τις περιβαλλοντικές επιπτώσεις των εγκαταστάσεων, εκφράζοντας τους φόβους για την πιθανή διαρροή θανατηφόρων χημικών.

Χιλιάδες ακτιβιστές κατέκλυσαν το κέντρο της ανατολικής κινεζικής πόλης το Σάββατο, και είχαν συμπλοκές με την αστυνομία κατά τη διάρκεια της διαμαρτυρίας. Οι διαδηλωτές κρατούσαν πανό διαμαρτύρονταν για την παρουσία της Κίνας της Petroleum and Chemical Corporation στην περιοχή της Zhenhai. Η εταιρεία - επίσης γνωστή ως Sinopec - είναι η μεγαλύτερη εταιρεία πετρελαίου της Κίνας κατάσταση.

"PX ... Φύγε από Ningbo!" έγραφε ένα πλακάτ, αναφερόμενο στην τοξική χημική ουσία παραξυλολίου (PX), το οποίο η εταιρεία παράγει 500.000 τόνους ανά έτος. Το PX είναι καρκινογόνο, και μπορεί να βλάψει το κεντρικό νευρικό σύστημα, το ήπαρ και τα νεφρά σε περίπτωση εισπνοής. Το χημικό PX επίσης μπορεί να απορροφηθεί από το δέρμα, και η παρατεταμένη έκθεση μπορεί να οδηγήσει σε θάνατο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου