Δευτέρα 29 Οκτωβρίου 2012

Σε μια συμβολική κίνηση οι κάτοικοι της Φλώρινας και Καστοριάς θα ρίξουν κομμάτια πάγου έξω από τη Βουλή

Κομμάτια πάγου θα ρίξουν το πρωί της Τετάρτης έξω από τη Βουλή, στην πλατεία Συντάγματος, κάτοικοι και φορείς της Φλώρινας αλλά και της Καστοριάς.
Οι κάτοικοι των δύο πόλεων θα μεταβούν στην Αθήνα προκειμένου να συναντηθούν με τον πρόεδρο της Βουλής και αρχηγούς κομμάτων, με αίτημα τη μείωση της τιμής του πετρελαίου θέρμανσης σε μια περιοχή που πλήττεται από σφοδρούς και μεγάλους σε διάρκεια χειμώνες.
«Πρόκειται για μια συμβολική κίνηση που έχει στόχο να κάνει γνωστό το πρόβλημα που αντιμετωπίζει η περιοχή μας. Έχουμε μπει κυριολεκτικά "στον πάγο" λόγω της απόφασης της κυβέρνησης για την εξίσωση της τιμής του πετρελαίου θέρμανσης με εκείνη του πετρελαίου κίνησης. Ζητούμε την εξαίρεση της Φλώρινας από τη σχετική ρύθμιση και την πώληση του πετρελαίου θέρμανσης σε τιμές ανάλογες με εκείνες του ναυτιλιακού πετρελαίου» εξηγεί στο ΑΜΠΕ ο πρόεδρος του Επιμελητηρίου Φλώρινας Σάββας Σαπαλίδης.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου