Κυριακή 28 Οκτωβρίου 2012

"Όχι στις περικοπές του προϋπολογισμού" φώναξαν οι Ισπανοί!


Χιλιάδες διαδηλωτές πραγματοποίησαν πορεία χθες στο κέντρο της Μαδρίτης με κατεύθυνση την ισπανική Βουλή, φωνάζοντας "παραίτηση" σε ένδειξη διαμαρτυρίας για τον προϋπολογισμό του 2013 και τις πολιτικές λιτότητας που εφαρμόζει η δεξιά κυβέρνηση.
Απαντώντας στις εκκλήσεις στα κοινωνικά δίκτυα από το κίνημα των "αγανακτισμένων" οι διαδηλωτές "πλαισιώνονταν" στην πορεία τους από δεκάδες οχήματα της αστυνομίας, καθώς η διαδήλωση δεν είχε ανακοινωθεί επίσημα.
"Δεν μας εκπροσωπούν", "περισσότερη εκπαίδευση, λιγότεροι αστυνομικοί", "ελάτε μαζί μας, μην μας κοιτάτε μόνο", "παραίτηση", φώναζε το πλήθος που είχε συγκεντρωθεί πίσω από ένα μεγάλο λευκό πανό στο οποίο ήταν γραμμένο: "Όχι στις περικοπές του προϋπολογισμού".
Εδώ και ένα μήνα το κίνημα των "αγανακτισμένων" συνηθίζει να διαδηλώνει γύρω από την βουλή των Αντιπροσώπων, σε διαμαρτυρία για τον προϋπολογισμό του 2013 που συζητείται την περίοδο αυτή στο Κοινοβούλιο και προβλέπει την εξοικονόμηση 39 δισεκατομμυρίων ευρώ.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου