Τετάρτη 3 Οκτωβρίου 2012

Άρχισαν οι καταλήψεις στα σχολεία της Θεσσαλονίκης


Υπό κατάληψη δεκάδες σχολεία στη ΘεσσαλονίκηΥπό κατάληψη βρίσκονται τουλάχιστον 30 σχολεία, γυμνάσια και λύκεια στη Θεσσαλονίκη. Οι μαθητές διαμαρτύρονται για ελλείψεις σε κτιριακές και υλικοτεχνικές υποδομές.
Οι πρώτες καταλήψεις σχολείων ξεκίνησαν την προηγούμενη εβδομάδα. Σοβαρό πρόβλημα υπάρχει σε σχολεία που συστεγάζονται, καθώς όταν το ένα σχολείο τελεί από κατάληψη το άλλο, μοιραία, δεν μπορεί να λειτουργήσει.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου