«Αυτή θα είναι η πρώτη αντίδραση στα μέτρα που αναμένεται να αποφασισθούν και τα οποία θα διευρύνουν τον φαύλο κύκλο της ύφεσης στην ελληνική οικονομία και κοινωνία. Η δραστική μείωση εισοδημάτων, η παράλογη υπερφορολόγηση, η μεγάλη πτώση της ζήτησης καταστρέφει επιχειρήσεις και θέσεις εργασίας. Υποβαθμίζεται έτσι και η ανταγωνιστικότητα της ελληνικής οικονομίας. Σταδιακά φτωχοποιείται η χώρα και περιθωριοποιείται στο ευρωπαϊκό περιβάλλον. Ιδιαίτερα επικίνδυνες και οι συνέπειες στο ασφαλιστικό και υγειονομικό σύστημα και στα Δίκτυα Κοινωνικής Προστασίας. Η παντελής δε έλλειψη αναπτυξιακών μέτρων, ελπίδας και προοπτικής, οπισθοδρομεί επικίνδυνα τη χώρα και αποτρέπει κάθε σκέψη για επένδυση», αναφέρεται στην απόφαση της Γενικής Συνομοσπονδίας Επαγγελματιών Βιοτεχνών Εμπόρων Ελλάδος.
Τρίτη 25 Σεπτεμβρίου 2012
Και τα καταστήματα αύριο κλειστά με απόφαση της ΓΣΕΒΕΕ
«Αυτή θα είναι η πρώτη αντίδραση στα μέτρα που αναμένεται να αποφασισθούν και τα οποία θα διευρύνουν τον φαύλο κύκλο της ύφεσης στην ελληνική οικονομία και κοινωνία. Η δραστική μείωση εισοδημάτων, η παράλογη υπερφορολόγηση, η μεγάλη πτώση της ζήτησης καταστρέφει επιχειρήσεις και θέσεις εργασίας. Υποβαθμίζεται έτσι και η ανταγωνιστικότητα της ελληνικής οικονομίας. Σταδιακά φτωχοποιείται η χώρα και περιθωριοποιείται στο ευρωπαϊκό περιβάλλον. Ιδιαίτερα επικίνδυνες και οι συνέπειες στο ασφαλιστικό και υγειονομικό σύστημα και στα Δίκτυα Κοινωνικής Προστασίας. Η παντελής δε έλλειψη αναπτυξιακών μέτρων, ελπίδας και προοπτικής, οπισθοδρομεί επικίνδυνα τη χώρα και αποτρέπει κάθε σκέψη για επένδυση», αναφέρεται στην απόφαση της Γενικής Συνομοσπονδίας Επαγγελματιών Βιοτεχνών Εμπόρων Ελλάδος.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου