Το χάλκινο μετάλλιο κατέκτησαν οι Χριστίνα Γιαζιτζίδου και Αλεξάνδρα Τσιάβου, στο διπλό σκιφ ελαφρών βαρών γυναικών, στην κωπηλασία στους Ολυμπιακούς Αγώνες του Λονδίνου.Η προσπάθεια του ελληνικού πληρώματος ήταν συγκλονιστική. Μέχρι τα μισά της κούρσας προηγούνταν. Τελικά το χρυσό μετάλλιο κατέκτησαν οι Βρετανίδες και το αργυρό το κινεζικό πλήρωμα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου