Σάββατο 3 Μαρτίου 2012

Pussycat Dolls.......... "Ready 4 Peace"



Οι νέες Pussycat Dolls είναι έτοιμες να κάνουν το μεγάλο μπαμ, κι όπως φαίνεται έχουν αυτό που χρειάζεται.
Το πρώτο τραγούδι που θα ακούσουμε θα φέρει τον τίτλο "Ready 4 Peace"...











Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου