Παρασκευή 2 Δεκεμβρίου 2011

Για να γελάσει λίγο το χειλάκι μας!

Του ΓΙΑΝΝΗ ΚΑΛΑΪΤΖΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου