Κυριακή 4 Δεκεμβρίου 2011

Στο σκοτάδι οι γειτονιές της Θεσσαλονίκης. Εμεινε από... λάμπες ο δήμος!

Βυθισμένες στο σκοτάδι μένουν εδώ και μήνες γειτονιές του δήμου Θεσσαλονίκης. Η Διεύθυνση Ηλεκτρολογικού έχει ξεμείνει από λάμπες και ηλεκτρολογικό υλικό, με αποτέλεσμα όσοι πολίτες τηλεφωνούν στην αρμόδια υπηρεσία για να ζητήσουν την αντικατάσταση ενός λαμπτήρα που έχει καεί στο δρόμο, να παίρνουν την αποστομωτική απάντηση ότι το αίτημά τους δεν μπορεί να ικανοποιηθεί, καθώς δεν υπάρχουν... λάμπες.
Προς το παρόν και μέχρι να βρεθούν λάμπες, παίρνουν λάμπες από δρόμους και σημεία όπου υπάρχει πολύς φωτισμός, για να τις χρησιμοποιήσουν για το φωτισμό μιας πλατείας που έχει μείνει στο σκοτάδι ή ενός χώρου που βρίσκεται περιμετρικά ενός σχολικού κτιρίου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου