Σάββατο 26 Νοεμβρίου 2011

Δεν πληρώνει το χαράτσι ο ιδιοκτήτης του κτιρίου της ΔΕΗ!


Προειδοποίηση προς τη ΔΕΗ να μην κόψει το ρεύμα σε κανέναν καταναλωτή που δεν πληρώνει το χαράτσι, είτε το κάνει από αδυναμία πληρωμής είτε από συνειδητή επιλογή, απηύθυνε ο ιδιοκτήτης του κτιρίου της ΔΕΗ στο Χολαργό Γιώργος Αλαϊάδης.

Μιλώντας στην χθεσινή εκπομπή «Πρώτη γραμμή» του Σκάι, ο κ. Αλαϊάδης τόνισε ότι στην περίπτωση που η επιχείρηση προβεί έστω και σε μία διακοπή ρεύματος σε νοικοκυριό ή επιχείρηση ο ίδιος δε θα πληρώσει το έκτακτο τέλος ακινήτων.

Αυτό θα έχει ως αποτέλεσμα, η ΔΕΗ να αναγκαστεί να κόψει την παροχή ρεύματος στον εαυτό της και μάλιστα όχι σε όποιο κι όποιο κτίριο αλλά το κέντρο έκδοσης εντολών διακοπής ρεύματος στον Χολαργό!

Ενδεχομένως μια τέτοια εξέλιξη να μην την είχε υπολογίσει ο υπουργός Οικονομικών Ευάγγελος Βενιζέλος. Στην Ελλάδα, όμως, τη χώρα του θεάτρου του παραλόγου, όλα γίνονται...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου