Κυριακή 27 Νοεμβρίου 2011

Καλημέρα!

-Η απαισιοδοξία είναι θέμα διάθεσης. Η αισιοδοξία είναι θέμα θέλησης.
-Πρώτα σε αγνοούν, μετά σε κοροϊδεύουν, μετά σε πολεμούν, μετά τους νικάς.
-Το ερώτημα δεν είναι ποιος θα μου το επιτρέψει, αλλά ποιος θα με σταματήσει.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου