Κυριακή 27 Νοεμβρίου 2011

Λεφτά υπάρχουν;; ......Τα έξοδα του ελληνικού Κοινοβουλίου έφτασαν στα 197.888.564,33 ευρώ!

Οι αποζημιώσεις των βουλευτών για το έτος 2010 ανήλθαν στα 21.853.627 ευρώ, δηλαδή 72.845 ευρώ πήρε έκαστος. Όμως δεν σταματούν εκεί οι αποζημιώσεις. Υπάρχει και αυτή των βουλευτών για τη συμμετοχή τους σε τμήματα διακοπών της Βουλής και τις επιτροπές αυτής που ανέρχεται στα 5.374.248 ευρώ.

Ύστερα αρχίζουν τα «προνόμια» των εκλεγμένων από τον ελληνικό λαό. Το επίδομα οργάνωσης γραφείου των βουλευτών στοίχισε 8.920.681 ευρώ. Υπάρχει και η οικογενειακή παροχή που δίνεται στους βουλευτές, η οποία έφτασε τις 200.271 ευρώ. Όσο για έξοδα κίνησης, αυτά στοίχισαν μόνο 1.778.623 ευρώ.

Το συνολικό ποσό που δόθηκε, δηλαδή, στους Έλληνες βουλευτές για την προηγούμενη χρονιά ήταν 38.127.450 ευρώ. 'Έκαστος εισέπραξε (μαζί με τα μπόνους) το ποσό των 127.091 ευρώ.
Οι υπάλληλοι της Βουλής των Ελλήνων, αν και δεν γνωρίζουμε τον ακριβή αριθμό τους (εμφανίζονται να είναι από 1.000 μέχρι και 1.300), αμείφθηκαν για το 2010 με το συνολικό ποσό των 36.110.125 ευρώ. Αλλά τα έσοδά τους δεν τελειώνουν εδώ αφού 47.115.331 ευρώ ήταν οι αποζημιώσεις τους για υπερωρίες, για απασχόλησή τους, πέραν του ωραρίου τους σε γραφεία βουλευτών και άλλες λοιπές παροχές.
Το παράδοξο της υπόθεσης είναι ότι εκτός από τους μόνιμους υπαλλήλους της Βουλής, πληρώνονται και υπάλληλοι με σχέση εργασίας ορισμένου χρόνου και ειδικών κατηγοριών. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα ο δημόσιος προϋπολογισμός να επιβαρύνεται με 19.154.654 ευρώ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου